Zagoreli ćevapi, muva u supi, prljav stolnjak i neljubazan kelner u restoranu nisu dovoljno jak razlog da se prosečan srpski potrošač izvede iz takta i potraži pravdu uz pomoć nadležnih inspecija i pokreta potrošača, piše "Informer".

Loša restoranska usluga retko je razlog za žalbu potrošača u Srbiji.

Za poslednjih godinu dana Odeljenju turističke inspekcije Beograda pristigla je samo jedna prijava gosta nekog restorana, koji se žalio na "nedovoljno krvav biftek".

Anđela J. iz Beograda navodi da je u jednom restoranu doživela neprijatnost kada joj je kelner doneo potpuno zagorele ćevape.

"Moje prijateljice nisu htele da se žale jer ih je bila sramota od drugih gostiju. Jele su i pored toga što je bilo potpuno neukusno. Ja sam ipak pozvala kelnera i pitala ga zašto je meso ugljenisano. On se pravdao da je jelo malo rešije, iako su ćevapi bili bukvalno crni. Na jedvite jade je doneo novu porciju mesa, koju sam morala da čekam čitavih 45 minuta", kaže Anđela.

Pomoćnik ministra trgovine Gordana Radosavljević kaže da ako posluženo jelo po kvalitetu i količini ne odgovara narudžbinu, gost ima pravo da ne plati i odbije takvu uslugu.