• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zagorele ćevape u kafani ne morate da platite!

Izvor mondo.rs

Malo građana zna da, ako jelo ili piće koje su dobili ne odgovara narudžbini po kvalitetu i količini, ima potpuno pravo da ne plati takvu uslugu.

 Hranu i piće u restoranima ne morate da platite ako nije kvlaitetna Izvor: MONDO/Dragana Todorović

Izvor: MONDO/Dragana Todorović

Zagoreli ćevapi, muva u supi, prljav stolnjak i neljubazan kelner u restoranu nisu dovoljno jak razlog da se prosečan srpski potrošač izvede iz takta i potraži pravdu uz pomoć nadležnih inspecija i pokreta potrošača, piše "Informer".

Loša restoranska usluga retko je razlog za žalbu potrošača u Srbiji.

Za poslednjih godinu dana Odeljenju turističke inspekcije Beograda pristigla je samo jedna prijava gosta nekog restorana, koji se žalio na "nedovoljno krvav biftek".

Anđela J. iz Beograda navodi da je u jednom restoranu doživela neprijatnost kada joj je kelner doneo potpuno zagorele ćevape.

"Moje prijateljice nisu htele da se žale jer ih je bila sramota od drugih gostiju. Jele su i pored toga što je bilo potpuno neukusno. Ja sam ipak pozvala kelnera i pitala ga zašto je meso ugljenisano. On se pravdao da je jelo malo rešije, iako su ćevapi bili bukvalno crni. Na jedvite jade je doneo novu porciju mesa, koju sam morala da čekam čitavih 45 minuta", kaže Anđela.

Pomoćnik ministra trgovine Gordana Radosavljević kaže da ako posluženo jelo po kvalitetu i količini ne odgovara narudžbinu, gost ima pravo da ne plati i odbije takvu uslugu.

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

wasa

A je l' moze da pojede sve i da ne plati? Samo kaze bili su zagoreli i neukusni.:)

kuvar

imate pravo da odbijete takvu uslugu.to je kljucno.sada,znajuci nas,gomila ljudi ce da ode na rucak i da posle skoro pojedenog obrka se zali na nesto.nalazio sam zalbe saplavom dlakom (kao kod doticne musterije) kako ima dlaku(nravno pojeden obrok skor d kraja).pimedbe zagorelo danas,sutra nedovoljno peceno,prekosutra suvo... a svaki dan isto dobiju ne uzmam ni u razmatranje.kada pogresim,pogresim i ne treba da plate i neka odu negde drugo.niko ih ne tera da jedu tamo gde im se ne dopada

special image