• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kragujevčanki pretili zbog reklamacije na Fejsu!?

Izvor Tanjug

Kragujevčanka Gordana Rapaić doživela je neprijatnost, a zaprećeno joj je i tužbom, kada je javno iznela reklamaciju na kvalitet obuće koju je kupila od prodavca na društvenoj mreži Facebook.

 Pretili Kragujevčanki jer se žalila na Facebooku Izvor: MONDO portal.

Facebook Home aplikacija.
Izvor: MONDO portal.
U Organizaciji za zaštitu potrošača u Kragujevcu kažu da kupci moraju da budu oprezni od koga kupuju, jer nema mogućnosti za zakonsku zaštitu potrošaca kada kupuju od fizičkih lica.

Gordana je početkom ovog meseca kupila cipele od oglašivača na društvenoj mreži Facebook koji je na svojoj stranici napisao, između ostalog, da ima najveći izbor odeće i obuće u Srbiji, kao i da kupac plaća robu po prijemu.

"Obavila sam kupovinu cipela, ali kada su stigle nisu bile iste, odnosno jedna je bila sa felerom", rekla je Rapaićeva i dodala da joj nije prvi put da naručuje robu online, ali da jeste prvo loše iskustvo.

Dodaje da na taj način kupuje, tek kada vidi da drugi preporučuju ili lajkuju, smatrajući da je to na neki način potvrda da je prodavac pouzdan.

Bes je bio prva njena reakcija, kada su cipele stigle na kućnu adresu, jer, kako naglašava, jedna je bila vidno ulubljena, zbog čega je odmah pisala prodavcu, koji, kako je kasnije saznala, nije evidentiran na sajtu Agencije za privredne registre.

"Obratila sam im se na stranici na Facebooku a oni su vrlo burno reagovali i rekli da ako imam primedbu treba da im pišem u inboks a ne na zidu stranice. Čak su mi skrenuli pažnju da sam drska što sam touradila i da zbog te moje drskosti neće da mi zamene cipele, te i da je to njihova dobra volja", priča Rapaićeva dok pokazuje prepisku sa prodavcem.

Potom je, dodaje, tražila da joj vrate novac i da će konsultovati zakon i advokata, na šta su joj zapretili tužbom.

Poruku u kojoj su joj napisali "da ako se i malo razume u zakon, da pripazi na pretnje da slucajno advokat ne bi zakucao na njena vrata koji će je skupo koštati", objavila je Rapaićeva na profilu na Facebooku, kako bi upozorila druge, potencijalne kupce.

Predsednik Organizacije za zaštitu potrošaca u Kragujevcu Zoran Nikolić u izjavi Tanjugu je rekao da potrošači moraju da budu obazrivi jer nema zakonske zaštite potrošača kada kupuju robu od fizičkih lica, što je veoma čest slučaj na pojedinim društvenim mrežama.

"Putem društvenih mreža se prodaje sve i svašta -odeća, obuća, šminka, kozmetika, parfemi, dakle sve. Kupac mora da se informiše od koga kupuje kako se ne bi desilo da na kraju shvati da je kupio od fizičkog lica", rekao je Nikolić i dodao "da je to isto kao da je kupio robu na osnovu malih oglasa, na buvljoj pijaci, ili posredstvom drugih komunikacija".

Nikolić ocenuje i "da je prodaja na pojedinim društvenim mrežama čist kriminal" te da potrošač mora da bude oprezan. "To je tehnološki kriminal i time treba da se bavi policija, pre svega tuzilaštvo. Treba cela država da se bori protiv toga, jer to je siva ekonomija. Od prodaje robe na crno ne pati samo potrošač već i država", naglasio je Nikolić.

Komentari 18

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Vladimir

Pravi prodavac zna da je zadovoljna mušterija najbolja reklama. Puno je onih koji bi zbog 1000 din ako ne izađu u susret mušteriji izgubili 10.000 koje bi zaradili ako bi ih mušterija preporučila prijateljima.

dr. DR

Pa u pravu su, trebala je u inboxu da iznese problem a ne javno na zidu. I u prodavnicama se desi da ima reklamacija,pa ljudi odu u radnju i rese,a ne da idu okolo i ogovaraju,greske su moguce !!!!

Karl_Fletcher11

Izuli je iz cipela.

special image