Od danas pocinje da vazi novi sistem naplate Bus plus karata

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo

Od danas nove cene Bus plus karata

Izvor MONDO/Tanjug
Izvor MONDO/Tanjug

Uvođenjem novog sistema prestaje da važi pojedinačna karta a uvedena je vremenska koja će važiti 90 minuta od prvog očitavanja i košta 89 dinara.

gsp, autobus Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Novi tarifni sistem naplate javnog gradskog prevoza u Beogradu stupiće danas na snagu.

Vremenska karta će važiti za neograničen broj vožnji u periodu od 90 minuta i može se koristi u više vozila tokom njenog trajanja, a potrebno je da se očita prilikom svakog ulaska u vozilo, odnosno presedanja.

Cena mesečnih karata ostaje ista

Kada je reč o cenama mesečnih markica za prevoz, ona će ostati ista. Zaposleni će za mesečnu kartu i dalje izdvajati 3.275 dinara, studenti, nezaposleni, srednjoškolci i osobe sa invaliditetom 1.120 dinara, a osnovci će se voziti besplatno.Penzioneri stariji od 65 godina godišnje će plaćati 407 dinara, dok će penzioneri mlađi od 65 godina plaćati 1.120 dinara mesečno. Osobe starije od 65 godina mogu od 25. januara da kupe godišnju kartu po ceni od 407 dinara, a koja će važiti od dana kupovine do 31. decembra ove godine.

Za korišćenje vremenske karte od 90 minuta ne bira se nikakva opcija na validatoru, već se očitava nepersonalizovana kartica, dopunjena kreditom u željenom iznosu.

Direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović rekao je da će novi tarifni sistem ponuditi veći broj vremenskih karata, poput jednodnevne (280 dinara), trodnevne (720 dinara) i petodnevne (1.100 dinara), a koje su prvenstveno namenjenje turistima.

"Takve karte se kupuju na trafikama i bacaju posle upotrebe, jer se aktiviraju u momentu kupovine", rekao je Mitrović.

One važe 24, 72 sata, odnosno 120 sati i to od momenta kada se dopune na kiosku, osim u noćnom saobraćaju od ponoći do četiri ujutru.

Na slipu koji kupac dobije prilikom kupovine tih karata biće jasno naznačeno do kog datuma i vremena kartica važi.

I plastičnom nepersonalizovanom karticom je, osim osnovne vremenske karte od 90 minuta, moguće očitati jednodnevnu, trodnevnu ili petodnevnu kartu, isključivo izborom opcije na validatoru.

Novina će biti i to, dodao je Mitrović, što će se prilikom uplate kredita od 900 i više dinara na nepersonalizovanu plastičnu karticu, dobijati bonus od 100 dinara.

Mitrović je dodao i da će za vlasnike personalizovanih isprava biti zadržan stari tarifni sistem, a jedina novina je uvođenje godišnje karte, pa će oni koji se odluče za tu varijantu uplaćivati novac za 11 meseci unapred, a 12. mesec će dobijati gratis.

"Suština celog tarifnog sistema je da se omogući da što više ljudi pređe na mesečne karte i očekujemo da firme shvate da će imati velike uštede pri kupovini markica za zaposlene jer će dobiti veliki popusti", rekao je Mitrović.

Od danas će biti ukinuta i vremenska karta koja je važila 75 minuta i koštala 101 dinar, s obzirom da će novouvedena vremenska karta važiti duže, sat i po, a koštati manje - 89 dinara.

Putnici će, kao i do sada, moći da kupe papirnu kartu kod vozača, koja važi za jednu vožnju i košta 150 dinara.

Stare papirne karte kupljene do danas, sa novcem koji je na njima preostao, putnici će moći da iskoriste u roku od tri meseca od momenta kupovine.

Inicijalizacija u toku...

Komentari 37

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Ma jeli to moguce

Gradske vlade u liku Spasoja Krunica, Dragana Djilasa i Sinise Malog su najgore gradske vlade u istoriji Beograda. Osim sto su uveli privatne prevoznike u gradski prevoz i time uveli djilkoski manir pijacke Beogradjana kroz fantomski bus-plus i kao vrhunac bezobzirnosti uvodjenje nepismenih komunalaca kao ( o tempora, o mores) zamenu za policiju MUP-a Srbije, i time sebi zauvek zatvorili vrata za ulazak u Skupstinu Beograda na narednim izborima. Stranke ciji su clanovi, sto se tice Beograda nemaju sanse ni da prismrde celnim pozicijama u gradu. Ponavlja se drskost vladajuce garniture u otvoreno pljacki preko privatnih prevoznika koje podrzavaju, bez obzira na to da oni nisu za Beograd vec za seosku sredinu, po ugledu na prevoz Krstic iz filma "Ko to tamo peva". Izbori su jedino resenje da se oslobodimo bezprizornih tipova i eventualno ih posaljemo na mesto koje im pripada. U Zabelu ili Sremsku Mitrovicu, gde im se zalomi. To je zelja nas Beogradjana.

niko belic

Bojkot ljudi!!!

Joca Bg

Mi Srbi se plašimo reda to je to

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU