Od svake karte prodate u vozilu 25 odsto pripada vozaču, a ako odbiju taj posao sleduju im kazne.
Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović
"Naredba je u petak izašla po pogonima, a niz problema nije rešen. U pojedinim vozilima nema papira na kom se štampaju karte, pojedini aparati su neispravni, vozači nemaju depozit za kusur. Ima i linija gde ljudi ne kupuju karte, na primer “potez 100” I potez 400.” Desi se i da aparat izbaci neštampanu kartu i vozač ne može da je naplati, pa gubi svoj novac. Služba za razduživanje karata radi od sedam do 15 časova, a vozači u tri smene”, kaže za "Blic" Nebojša Mitrović iz Sindikata vozača GSP. On zaključuje da pre kažnjavanja vozača treba rešiti problem. "Ima onih koji izbegavaju da prodaju karte baš zbog tih problema, iako dobiju 25 odsto od prodate karte. Ispaltilo bi im se da prodaju, tri karte – to je doručak", kaže Mitrović. U GSP-u su potvrdili da ima problema sa aparatima, ali ističu da je prodaja karata i dosad bila obaveza vozača. "To je stara naredba. Povremeno je ponovo podelimo da podsetimo vozače. Kažnjivo jee da odbiju da prodaju karte, a sankcije su od opomene do destimulacije", kažu u GSP.