"Sutjeska" je već uključena u redovan železnički saobraćaj, a zbog svojih karakteristika angažovana je za vuču teretnih železničkih kompozicija, navodi se u saopštenju Železnica.
Radnici Sekcije za održavanje voznih sredstava Kraljevo su remont "Sutjeske" obavili za samo pet meseci, što je, kako se ističe, veliki podvig, s obzirom da do sada nije bila praksa da investicionu popravku obavlja sekcija koja nema određenu seriju lokomotiva i ne
održava ih.
Ukupni troškovi investicione popravke lokomotive serije 666-003 iznose oko 33.000 evra, ne računajući troškove radne snage, jer je opravka rađena uz redovan posao za koji radnici već dobijaju platu.
Prema Železnici Srbije, toje ogromna ušteda kada se uporedi sa investicionom opravkom ovakvog ranga, koja kod remontera košta u proseku oko 500.000 dolara.
Podseća se da su za Titov "Plavi voz" su 1978. godine proizvedene četiri lokomotive serije 666 i da su sve su imale svoje nadimke, tako da je 001 nazvana "Dinara", 002 - "Kozara', 003 - "Sutjeska" i 004 - "Neretva".
"Posle Titove smrti uključene su u redovan železnički saobraćaj, a lokomotiva 'Sutjeska' je prva i jedina lokomotiva ove serije na kojoj je investiciona opravka urađena u okviru Železnice Srbije", ističe ta državna žleznička kompanija.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan