Radnoj grupi Ministarstva unutrašnjih poslova koja je pripremila izmene Zakona, udruženje biciklista preporučuje da predloži mere za "obuzdavanje bahatih vozača", za sprovođenje već postojeće zakonske obaveze da bicikli imaju propisana svetla i katadioptere, kao i mere za efikasno suzbijanje prekoračenja brzine motornih vozila što je vodeći faktor nastanka saobraćajnih nesreća.
Uvođenje prsluka je predloženo iako takve mere nema u Evropi, osim u dve zemlje, i uprkos tome što su naučna istraživanja pokazala da vozač uočava prsluk tek kada ga osvetle farovi automobila, što je obično na svega 50 metara, dok se svetla bicikla vide i na 20 puta većoj udaljenosti od hiljadu metara.
Nameru vlasti Srbije da, pozivajući se na bezbednost, uvede tu obavezu, osudila su i inostrana udruženja biciklista iz regiona i drugih zemalja Evrope, ukazujući da će ona, označavanjem biciklista kao opasnosti, izazvati smanjenje njihovog broja na ulicama, iako iskustvo i istraživanja ukazuju da su biciklisti bezbedniji kada ih je više.
Drugim merama predviđenim predlogom za izmenu Zakona o bezbednosti u saobraćaju na putevima oštro su se usprotivili drumski prevoznici i auto-škole, takođe ih smatrajući neutemeljenim, neobrazloženim i štetnim.
"Kritična masa" je zajednička biciklistička vožnja koja se priređuje u više od 300 gradova sveta, s ciljem skretanja pažnje na probleme biciklista i biciklistkinja u gradskom saobraćaju.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji