• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kinezi grade novi most u Beogradu!

Izvor mondo.rs

Most na Dunavu kod Vinče sa pristupnim putevima i prugom koštaće oko 470 miliona evra, a Kinezi su već u igri za finansiranje ovog velikog projekta.

Novi drumsko-železnički most je ključan da bi se podigao "Beograd na vodi", jer će se izbaciti teretni vozovi iz centra grada, a kompletiraće se i drumska obilaznica oko Beograda.

Autoput će tako biti direktno povezan s banatskim magistralama, pa vozači neće morati da ulaze u Beograd i Pančevo.

“Procenjuje se da bi izgradnja trajala oko tri godine. Potencijalna izgradnja putem koncesije ili javno-privatnog partnerstva planirana je sa kineskim partnerima. Ukupna investiciona vrednost izgradnje celokupnog projekta iznosi oko 470 miliona evra, od čega je za drumsko-železnički most potrebno oko 129 miliona evra”, rekli su za “Blic” u Ministarstvu građevine.

Dokumentacija za izgradnju mosta i obilaznice uveliko se priprema, urađeni su generalni i idejni projekti, koji su u postupku odobravanja, kao i studija o proceni uticaja na životnu sredinu. Grad Beograd i Pančevo usvojili su planove detaljne regulacije.

“Ipak, nedostaje projekat za dobijanje građevinske dozvole, a nisu još utvrđeni ni izvori finansiranja pa se ne može precizirati kada će izgradnja mosta i pruge započeti. Izvesno je da će radovi biti , zbog čega se dokumentacija priprema”, rekli su u “Železnicama”.

Nakon izgradnje mosta teretni vozovi neće jezditi prugom oko Kalemegdana.

“Obilazna pruga omogućila bi da se ostvari direktna veza Banata sa centralnom Srbijom, kao i bezbedan prevoz opasnih materija van centralnog gradskog jezgra, kako na području Beograda, tako i na području Pančeva. Izgradnjom obilazne pruga, postojeće pruga oko Kalemegdana mogla bi eventualno ostati u funkciji gradsko-prigradskog saobraćaja”, naveli su u “Železnicama” za “Blic”.

Komentari 19

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

raso

Mi imamo dobru gradjevisku operativu i to bi mogli sami da odradimo. Normalno uz dalje angazovanje nasih gradjevinaca isti bi se usavrsavali i postajali bolj i bolji.Sto se tice finasiranja to treba kao sto radi i ostali svet, iz primarne misije striktno nameski za ifrastrukturne objekte i to se vraca kasnije kroz realne izvore.

Budjoni

Nekada davno, znali smo da gradimo "Mostove" Sada ? Kinezi grade kule, puteve, mostove, zabavišta, obdaništa farme, fabrike u provinciji "SRB IJ JI" ! Napredna "Banda" upravlja provincijom a "podanici" opijeni uspesima u sivim odelima od čoje, kliču Vodji ! Eldorado na Balkanu ! Podanici nista ne rade, samo "slepo" slede svoga Vodju, koji ih hrani zdravom hranom " La ži ma" ! Komentarišem Ja tako, onako za sebe ! "Cen Zo Ri" iz provincije "SRB IJ JI" doktrinom velikog Mao Ce -a, cenzurišu, da zaštite napredni poredak u provinciji " SRB IJ JI" ! Dobijamo Most, profit i rast BDP Kini a nama ostaje da generacije vracaju kredit sa kamatom ! Napredna ekonomija !

rupetine

Sve rupe na asfaltu za te pare se mogu popuniti u celoj Srbiji.

special image