
AutoHop i BlaBlaCar povezuje vozače sa slobodnim mestima u automobilu sa ljudima kojima je potreban prevoz na istoj relaciji. Na taj način vozači štede novac tako što dele troškove goriva i putarine, dok je putnicima pružena mogućnost udobnijeg i povoljnijeg putovanja, često od vrata do vrata.
"Uz potvrđene profile i mogućnost međusobnog ocenjivanja članova, izgradili smo zajednicu za deljenja prevoza koja se temelji na poverenju. Na taj način, stremimo ka tome da ljudima u Srbiji pružimo pouzdanu i povoljnu alternativu tradicionalnom prevozu", rekao je Vasilije Perović, PR i marketing menadžer za Srbiju.
Nakon akvizicije, svi stari članovi AutoHopa će automatski postati deo BlaBlaCar platforme koja okuplja preko 10 miliona članova u 18 zemalja sveta.
Nekadašnji članovi AutoHop platforme će na taj način od sada imati pristup većem broju ponuda za prevoz širom Evrope, sa više od 2 miliona ponuđenih vožnji mesečno, saopšteno je iz kompanije.
Pored toga, članovima će od sada takođe biti dostupna i najnovija BlaBlaCar mobilna iPhone i Android aplikacija koja omogućava jednostavnu i fleksibilnu pretragu prevoza nezavisno od lokacije.
"Kao deo BlaBlaCar platforme, od sada ćemo povezivati čak i najmanje gradove i sela sa tradicionalno nerazvijenom transportnom infrastrukturom", rekao je Ištvan Hajdeker, koosnivač AutoHopa.
AutoHop tim će nastaviti da pruža podršku svojim članovima iz Srbije, Hrvatske, Mađarske i Rumunije kao sastavni deo BlaBlaCar platforme koja je pored regiona prisutna i u još 14 zemalja: Belgiji, Holandiji, Luksemburgu, Francuskoj, Nemačkoj, Indiji, Italiji, Poljskoj, Portugaliji, Rusiji, Španiji, Turskoj, Ukrajini i Velikoj Britaniji.