"Pružio sam joj mesečnu kartu koju je naslonila na svoj uređaj i rekla mi da nije uplaćen novac za ovaj mesec", kaže Pešić i dodaje:

"Iako sam zahtevao da i njena koleginica proveri na svom aparatu, nije me poslušala. Izbacila me iz vozila i uzela karticu".

Oštećenom putniku kasnije na blagajni Busplusa u Beograđanci, potvrdili su da je na kartici bila uplaćena mesečna naknada za mart, pišu "Novosti."

Potom su mu ponudili tri opcije: da se žali na kontrolora, ali na karticu mora da sačeka sedam dana. Može da potpiše da je oštećena i o svom trošku kupi novu ili da potpiše da je izgubio i opet pazari novu iz svog džepa.

Pošto nije želeo da se švercuje, on je izabrao poslednju ponudu.

"Javno sam osramoćen i izbačen iz autobusa. Na kraju tuđu grešku moram ja da platim", kaže ozlojađeni putnik.