• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nagrada za kampanju "Kada voziš, parkiraj telefon"

Izvor mondo.rs

Kompanija Telekom Srbija dobitnik je nacionalne nagrade za drustveno odgovorno poslovanje koju dodeljuje Privredna komora Srbije.

 Privredna komora Srbije: Nagrada za kompaniju Telekom Srbija Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

U cilju promocije društveno odgovornog poslovanja, u Privrednoj komori Srbije uručene su tradicionalne nagrade za privredna društva koja, poslujući na teritoriji Republike Srbije, na najbolji način ostvaruju principe društveno odgovornog poslovanja.

Ovu prestižnu nagradu nacionalna asocijacija srpske privrede dodeljuje od 2007. godine malim, srednjim i velikim privrednim društvima, koja su posvećena ideji društveno odgovornog poslovanja.

Po oceni žirija, u kategoriji velikih privrednih društava kompanija Telekom Srbija osvojila je prvu nagradu za društveno odgovorno poslovanje kao lider u oblasti telekomunikacija.

Ovo prestižno priznanje u ime kompanije preuzeo je generalni direktor Predrag Ćulibrk.

„Bio bih neskroman kada bih rekao da nisam očekivao da budemo nagrađeni. Telekom Srbija neguje taj odgovorni odnos prema društvu u kojem posluje podjednako kao i prema svojim zaposlenima i korisnicima“, izjavio je Ćulibrk.

Ćulibrk je izrazio zahvalnost kreativnom timu Telekoma koji je radio na kampanji „Kada voziš parkiraj telefon“. Upravo ta kampanja je kompaniji donela ovu značajnu nagradu.

„Jedini cilj te kampanje nije bio ni profit, ni prihod, već da se podigne nivo bezbednosti u saobraćaju. Koliko god da smo svi svesni da korišćenje mobilnih telefona u toku vožnje može da ima pogubne posledice, ipak to radimo i zato nas stalno treba podsećati da vodimo računa i o svojoj bezbednosti, kao i bezbednosti drugih učesnika u saobraćaju“, rekao je generalni direktor Telekoma Srbija.

Ćulibrk je iskoristio ovu priliku da podseti i na priznanja koja je ova kampanja dobila u inostranostvu i naglasio da će kompanija na čijem je čelu i u budućnosti nastaviti da posluje po principima društveno odgovornog poslovanja.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image