U transkriptima razgovora se vidi kako se odigravala cela situacija, govori se o mestu za sletanje, gde je aerodrom Nikola Tesla nazvan "siguricom", navodi se da je u 21.37 pilot vazduhoplova prihvatio da se preusmeri na aerodrom Nikola Tesla i zatražio podatke za sletanje na aerodrom, a da je pre toga insistirao da se sleti na helidrom VMA.

U prilozima izveštaja komisije koju je formirao načelnik Generalštaba Vojske Srbije Ljubiša Diković nalaze se izveštaj komandira Žarka Đenisijevića, izjava starijeg vodnika Tomice Đorđevića, zapisi iz Knjižnice održavanja vazduhoplova, list izdavanja i primanja goriva i maziva, pregled meteoroloških uslova, kao i izjave potpukovnika Miroslava Zečevića, brigadnog generala Predraga Bandića i majora Bojana Trkulje.



S druge strane, u prilozima izveštaja stručne komisije koju je formirao komandant RV i PVO nalazi se zapisnik o radu Komisije za ispitivanje udesa vojnog helikoptera na ukupno 198 strana. U njima se nalaze i transkripti telefonskog razgovora

Prilog izveštaja Komisije Generalštaba pročitajte ovde.

Prilog izveštaja Komosije RV i PVO pročitajteovde.