"Na tome radi Sekretarijat za saobraćaj veoma intenzivno, a na osnovu ove studije radićemo novu mrežu linija, jer grad se širio, a istovremeno mreža linija nije pratila širenje grada. Danas imamo situaciju da su negde autobusi prazni, a negde puni, negde idu zglobni, a dovoljni su obični, a negde je obratno, takođe tramvajska mreža je neiskorišćena", rekao je Vesić.
Prema njegovim rečima, da bi se uradila prava mreža linija, koja odgovara zahtevima građana, kao i da bi bilo dovoljno autobusa tamo gde zaista treba, važno je imati rezultate ove studije.
"Bez njih, to naprosto ne bi bilo moguće i zato su ove dve javne nabavke (za brojanje putnika i anketu) bile veoma važne. Sada kada su završene, na naučnoj bazi moći će da se izračuna kako treba da izgleda nova mreža linija koja će biti po meri građana i koja bi trebalo u mnogo većoj meri da zadovolji zahteve građana i privrede u Beogradu", kaže gradski menadžer.
On je dodao da brojanje putnika u Beogradu nije rađeno 10 godina i da postojeća mreža linija javnog gradskog prevoza nije dugo menjana, samo je, kako je rekao, stihijski nadograđivana, pogotovo u prigradskim delovima grada, i bez mnogo efekata.
Vesić je istakao da je ova studija pokazala da ima dosta unutrašnjih mogućnosti za drugačiju preraspodelu linija i bez kupovine novih autobusa i da se tako može bitno poboljšati prevoz.
"Autobusi jesu stari i kupovina novih je neophodna, ali je suština u tome da možemo drugačije da isplaniramo linije i da i tu postignemo efekte i to je poenta ovih studija", rekao je Vesić.
NAJOPTEREĆENIJA LINIJA 95
Gradski sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović istakao je da je najopterećenija linija 95.
"Studija je pokazala da su linije 95, 23 i 16 imaju najveći broj prevezenih putnika u toku dana, a takođe postoje linije koje u toku dana prevezu manje od 300 putnika - 513 i 613. Linija sa najmanjim koeficijentom iskorišćenja kapaciteta su 68, 44, 75 i ono što je vrlo važno, studija je pokazala da je tramvajski podsistem u sistemu javnog gradskog prevoza najslabije iskorišćen", rekao je Rafailović.
"Ovi izlazni podaci studije brojanja putnika poslužiće da uz naučni pristup definišemo jednu novu mrežu linija javnog gradskog prevoza, a sve to preko ažuriranja transportnog modela grada Beograda", rekao je Rafailović.
On je najavio potpisivanje ugovora za još dve vrlo ozbiljne javne nabavke - ažuriranje transportnog modela grada Beograda i novu mrežu linija javnog gradskog prevoza.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina