• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograđani zadovoljni prevozom, nova mreža najesen

Izvor Tanjug

Rezultati studije o kretanju putnika veoma važni, i na osnovu njih će se najkasnije do jeseni izaći sa novom mrežom linija gradskog saobraćajnog prevoza, najavio gradki menadžer Beograda Goran Vesić.

Beograđani su uglavnom zadovoljni javnim prevozom, autobuske linije 95, 23 i 16 dnevno prevezu najviše putnika, a tramvajski podsistem je najmanje iskorišćen, pokazali su rezultati studije "Brojanje putnika u javnom prevozu i anketa korisnika javnog prevoza", koju je danas predstavio menadžer Vesić.

"Na tome radi Sekretarijat za saobraćaj veoma intenzivno, a na osnovu ove studije radićemo novu mrežu linija, jer grad se širio, a istovremeno mreža linija nije pratila širenje grada. Danas imamo situaciju da su negde autobusi prazni, a negde puni, negde idu zglobni, a dovoljni su obični, a negde je obratno, takođe tramvajska mreža je neiskorišćena", rekao je Vesić.

Nezadovoljnih 15 odsto

Anketa 10.000 korisnika gradskog prevoza pokazala da su oni u suštini zadovoljni, i to njih 62 odsto, dok je samo 15 odsto Beograđana reklo da je nezadovoljno javnim gradskim prevozom, istaknuto iz Uprave grada Beograda.

 Prema njegovim rečima, da bi se uradila prava mreža linija, koja odgovara zahtevima građana, kao i da bi bilo dovoljno autobusa tamo gde zaista treba, važno je imati rezultate ove studije.

"Bez njih, to naprosto ne bi bilo moguće i zato su ove dve javne nabavke (za brojanje putnika i anketu) bile veoma važne. Sada kada su završene, na naučnoj bazi moći će da se izračuna kako treba da izgleda nova mreža linija koja će biti po meri građana i koja bi trebalo u mnogo većoj meri da zadovolji zahteve građana i privrede u Beogradu", kaže gradski menadžer.

On je dodao da brojanje putnika u Beogradu nije rađeno 10 godina i da postojeća mreža linija javnog gradskog prevoza nije dugo menjana, samo je, kako je rekao, stihijski nadograđivana, pogotovo u prigradskim delovima grada, i bez mnogo efekata.

Vesić je istakao da je ova studija pokazala da ima dosta unutrašnjih mogućnosti za drugačiju preraspodelu linija i bez kupovine novih autobusa i da se tako može bitno poboljšati prevoz.

"Autobusi jesu stari i kupovina novih je neophodna, ali je suština u tome da možemo drugačije da isplaniramo linije i da i tu postignemo efekte i to je poenta ovih studija", rekao je Vesić.

NAJOPTEREĆENIJA LINIJA 95

Gradski sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović istakao je da je najopterećenija linija 95.

"Studija je pokazala da su linije 95, 23 i 16 imaju najveći broj prevezenih putnika u toku dana, a takođe postoje linije koje u toku dana prevezu manje od 300 putnika - 513 i 613. Linija sa najmanjim koeficijentom iskorišćenja kapaciteta su 68, 44, 75 i ono što je vrlo važno, studija je pokazala da je tramvajski podsistem u sistemu javnog gradskog prevoza najslabije iskorišćen", rekao je Rafailović.

"Ovi izlazni podaci studije brojanja putnika poslužiće da uz naučni pristup definišemo jednu novu mrežu linija javnog gradskog prevoza, a sve to preko ažuriranja transportnog modela grada Beograda", rekao je Rafailović.

On je najavio potpisivanje ugovora za još dve vrlo ozbiljne javne nabavke - ažuriranje transportnog modela grada Beograda i novu mrežu linija javnog gradskog prevoza.

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

rade

Ma, ko je bre zadovoljan prevozom? Većina buseva i trola su totalni raspad, često se čeka 100 godina na prevoz, mnoge stanice još uvek nemaju nadstrešnice, a o nenormalnim cenama karata ne treba ni trošiti reči. Onu cifru od 15% nezadovoljnih su verovatno permutovali, pre će biti da se radi o 51%!!!

Srki

Pa ovo je smešno. Apsolutno sam siguran, da su ovo netačni rezultati " ankete " . Ne znam ko to može biti zadovoljan prastarim autobusima, zatim autobusima koji prokišnjavaju i onim, u kojima ne čuješ ni sopstvene misli usled neverovatno jakog zvuka motora. Takođe, nisam zadovoljan ni time, što neki busevi znaju da stanu i pre stajališta, dok ljudi stoje na stajalištu, gde i treba. Potom, kako može neko biti zadovoljan, toliko zakomplkovanim " bus plus " sistemom ? 90 minuta trajanja karte od 89 dinara ?! Jedan dan, sa sve kupljenom papirnom karticom, košta 320 dinara ?! Ako nije svesna krađa građana to, što moraš kupovati stalno, tu običnu karticu od 40 din., jer važi samo jedan dan, onda zaista ne znam šta je. A pazite ovu stvar. Ni na jednom kiosku, gde sam tražio plastičnu karticu koja je skuplja, a traje duže, jednostavno je - nema. Zašto ? Zato što je NEMA U NABAVCI, to mi je svaka prodavačica rekla. Dakle, da bi se još više okoristili od i ovako osiromašenog naroda, naravno da će više zaraditi na običnim, papirnim karticama koje koštaju 40 din. Jadno.

special image