Most je spojio obale i do 20. aprila, uslovno rečeno, "Italiana cnostruzioni CAF", biće uvedena u posao na mostu. Ostaće još neki radovi, tipa korozivna zaštita, farbanje i doterivanje nekih sitnih detalja koji neće uticati na odvijanje radova italijanske kompanije, rečeno je danas Tanjugu na mostu.
Radi se na uređenju korita reke, hidroizolazija i zaštita metalne konstrukcije mosta gumiranim elemntima, kažu stručnjaci na mostu kojih je danas ovde samo nekoliko jer su otišli da proslave Vaskrs.
Italijanska kompanije je do mosta i sa jedne i sa druge strane, položila kolosek, a "Simens" postavio kontaktnu mrežu.
"Italiana construzioni CAF" je na koloseku završila oko 90 odsto radova, a toliko, otprilike, i "Simens" i očekuje se da ova deonica pruge bude puštena u promet u avgustu.
Most je čelični, težak 2.400 tona, dug je 322,5 metara, raspona dužine 52,5 metara i drži ga ukupno šest stubova od kojih su dva rečna.
Radnici "Goše" i "Mostogradnje" mesecima su radili u tri smene, noću i vikendom, kako bi most završili "u nekom planiranom roku".
Izgradnju mosta je, 1. marta 2011. godine počeo austrijsko-slovenački konzorcijum "Alpina- Meteorit" pa prekinuo zbog stečaja.
"Goša" i "Mostogradnja" radove su počeli 24. aprila prošle godine prema sporazum o izgradnju koga su potpisali sa Železnicom Srbije.
Vrednost poslova, prema ugovoru, koga su ove srpske firme obavile i koje će obaviti do definitivne predaje investitoru je 2,5 milona evra.
"Alpina" je na mostu izgradila sve betonske stubove predviđene projektom, u koje je, ugrađeno blizu 11.000 tona betona. Do odlaska u stečaj, "Alpina" je izgradila i 67,5 metara mosta.
Izgradnju ovog mosta finansira Evropska investiciona banka a investitor je Zzeleznica Srbije.
Most je izgrađen u okviru celokupne rekonstrukcije i modernizacije deonice pruge Gilje - Chuprija - Paraćin, koju, prema ugovoru od 2. jula 2012 godine, od 1.marta 2013. gradi Italijanska kompanija "Italiana costruzioni CAF", a kontaktnu električnu mrežu i signalne uređaje kompanija "Simens".
Reč je o dvokolosečnoj pruzi dugoj 10,5 kilometara za brzine do 167 kilometara na sat.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!