• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Spremni za velike promene u gradskom prevozu?

Izvor Tanjug

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali najavio je danas veliku reformu sistema gradskog prevoza – za mnoge će cena karte biti niža, grad će biti podeljen u četiri zone, a mreža linija potpuno drugačija.

 Gradonačelnik Beograda najavio velike promene u sistemu gradskog prevoza Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Mali je rekao da bi ta promena mogla da nastupi već 1. septembra, a najkasnije 1. januara naredne godine, prenosi Tanjug pisanje "Blica".

Promene i kod privatnika

Gradonačelnik je naveo i da će 30 novih solo autobusa povećati kvalitet usluge, dok će privatni autobusi raditi po drugačijem modelu. "Njima ove godine ističe ugovor i raspisaćemo tender prema budućim linijama. Građani će se voziti boljim i udobnijim privatnim autobusima, jer ćemo zahtevati viši nivo usluge", poručio je Mali.

"Nikome neće poskupeti karta, a zonska podela grada će omogućiti niže cene za 80 odsto. Promene će posebno osetiti stanovnici prigradskih naselja, kojima će cena karte biti niža najmanje 20 odsto", rekao je Mali.

Prema njegovim rečima, Saobraćajni fakultet pravi mrežu linija u skladu sa potrebama koje su utvrđene brojanjem putnika i anketiranjem građana u prethodnom periodu.

"Ponosan sam jer je ovo sistemska promena. Na ulicama više nećemo gledati poluprazna vozila i dupke puna vozila na drugim linijama, jer će kapaciteti biti ravnomerno raspoređeni", rekao je Mali.

On je dodao ove godine biće uveden nov vid prevoza, električni autobusi, a biće nabavljeno i pet vozila koja će saobraćati u centru grada.

Komentari 26

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

@

Nemamo u cemu da se vozimo, danas sam bila u potpuno punom (naravno raspalom) busu, koji je u sebi vise bakterija imao nego Petrijeva solja, prevozi se cekaju sto godina, a sada jos samo fali da se menjaju linije. Jer nemamo hitnijih problema.

mirna

ko god koristi gradski prevoz može da ga bolje organizuje od ovoga, a ne "eksperti" saobraćajnog. stojiš na stanici i čekaš poslednju 95, brojiš prazne 16...poslednja 95 i ne dođe, juriš gde je noćni i kad ide...ma da ne nabrajam. tramvaje ljudi dosta ne koriste jer su njihovi vozači najbahatiji, voze koliko im ćefne pa u garažu jer im kraj smene, ma kada to bilo. uveče kasnije idu prazni jer ljudi znaju da će da zaglave kod Vera. tramvaji su inače daleko udobniji i prijatniji za putovanje, ali loše organizovani u svakom smislu. Svi lepi veći svetski gradovi uživaju dobre usluge ovog servisa, kao i u manjem zagađenju-ogromna prednost! Nadam se da će neko ukapirati da tramvajske linije i njihov broj treba urediti i uvećati! Sve stanice bi trebalo da imaju mapu sa trasama i red vožnje. Zar one velike reklame ne mogu i to finansijski da obezbede?Kome idenovacpd tog vida reklamiranja?

sheva7

Mogli bi bolje da porade i na nocnom prevozu. Da i to bude drzavno, a ne privatno.

special image