O ovoj šokantnoj sceni taj putnik je pisao i na svom Facebook profilu.

On kaže da je takođe seo pozadi i kad je shvatio da emigranti tu moraju da sede, rešio je da se vozaču prvo obrati na engleskom, pa na srpskom.

U svom statusu je takođe napisao da ih je vozač prebrojavao i da je nekome javio telefonom koliko ih ima, prenosi Telegraf.

U Lasti su rekli da su upućeni u slučaj da njihovi vozači smeštaju migrante u zadnji deo autobusa.

“Primetan je sve veći broj azilanata u našim autobusima, i to baš na pomenutim relacijama, ali i sve veći broj njih koji borave pored naše autobuske stanice, ali i ispred naše direkcije na autoputu dok su u prolazu ka drugim okolnim zemljama.

Upućeni smo u slučaj gde se pominje da naši vozači smeštaju azilante u zadnji deo autobusa i odmah smo reagovali izdavanjem naredbe da se to više ne sme činiti, s obzirom na to da su oni takođe putnici koji regularno plaćaju kartu, kao i svi ostali. Svako dalje kršenje ove naredbe će svakako imati za posledicu disciplinsku meru prema vozaču”, naveli su iz tog preduzeća.

Njihovi vozači su, kako se dodaje, to pravdali time što su se navodno drugi putnici žalili na neprijatne mirise azilanata.

“Naši vozači su to pravdali molbama drugih redovnih putnika na ovim relacijama s mesečnim kartama, koji su se žalili na neprijatne mirise azilanata tokom vožnje, zbog boravka u nehigijenskim uslovima.

SP Lasta nijednog svog putnika ne diskriminiše i to je misija naše kompanije, briga za sigurnost i komfor svih naših putnika, ali i ljudi iz šire društvene zajednice. Tome u prilog govori i činjenica da je skoro u restoranu SP Lasta na autoputu, upravo ugošćeno oko 20 azilanata s malom bebom, koji su par sati bili na parkingu ispred našeg autocentra.

Tom prilikom obezbeđen im je topao obrok, piće, mleko, a spakovana hrana i voda za dalji put”, piše u saopštenju “Laste”, koje prenosi Telegraf.