Gradski parlament usvojio je još nekoliko planova detaljne regulacije, među kojima i onaj kojim se uređuje komercijalna zona u Bubanj potoku, između obilaznice i planirane železničke pruge.

Gradonačelnik Siniša Mali rekao je novinarima da je prvobitni projekat rekonstrukcije Trga Slaviija, koji je predviđao podzemne prolaze, naišao na kritike građana, te da je zbog toga izmenjen.

"Mi smo za razliku od prethodne gradske vlasti slušali građane. Kada je izašao prvi projekat sređivanja Slavije, on je sadržao podzemne tunele, koji su bili premet najveće kritike Beograđana - da će biti uski, klaustrofobični, da će se plašiti da prolaze njima. Mi smo te komentare i zahteve usvojili", rekao je Mali.

Novo rešenje za uređenje Slavije, prema njegovim rečima, trebalo bi da rastereti trg i omogući da se smanji vreme čekanja vozila.

"Nismo se pravili pametni i izmišljali nešto sami, već smo slušali građane", poručio je Mali.

Šef odborničke grupe DS Balša Božović rekao je da se bez podzemnih prolaza na Slaviji potpuno obesmišljava ideja i projekat koji su nastali za vreme DS.

"U Beogradu, koji je nekad bio centar jugoistočne Evrope i njen najrazvijeniji deo, apsolutno se godinu dana ne gradi ništa. Imate nekoliko semafora i nadsteršnice za bicikle, ali to nije dovoljno i nije ono što su obećavali oni koji danas vode grad", rekao je Božović.