"Svi želimo da Beograd izgleda lepo, da bude uređen i čist, moderan i lep i pun turista, da saobraćaj funkcioniše, da autobusi i trolejbusi budu ispravni, udobni i čisti, da se poštuju red vožnje i da ih ima dovoljno. Za to je potrebno samo jedno: redovno plaćanje karte", rekao je gradski menadžer Goran Vesić, prenosi Beoinfo.

Vesić je napomenuo da je gradski prevoz usluga koja mora da se plati kao što se plaća roba koja se kupuje u prodavnici, a da oni koji ga ne plaćaju uzimaju od svih građana Beograda koji redovno kupuju karte.

"Da bismo to postigli važan je odnos građana prema gradskom prevozu. Potrebno je vratiti poverenje građana i promeniti sliku o ovom komunalnom sistemu. Zato smo pokrenuli ovu društveno odgovornu kampanju. Još pre 40 godina Duško Radović nas je učio lepom ponašanju i dobrim odnosima. Zbog toga smo odlučili da njegove već dobro poznate aforizme i izreke 'Odelo ne čini čoveka', 'Dobro jutro Beograde' i druge preneseno ponovo svim građanima Beograda", naveo je Vesić.

Za potrebe kampanje grad Beograd uradio je televizijski spot, pesmu koju je komponovala Leontina, a otpevao hor "Čarolija", kao i oglase za novine i oglase za gradska stajališta.

Vesić je istakao da kampanja grad nije koštala nijedan dinar i da u njoj svi učestvuju besplatno.

Vesić je poručio da gradska vlast svakodnevno radi na unapređenju gradskog prevoza, da se uvodi novi red vožnje i niži tarifni sistem koji će biti pravedniji prema korisnicima javnog prevoza.

Beograd će, kako najavljuje, biti podeljen na četiri zone, više neće biti razlika u ITS1 i ITS2, cene karata će biti jeftinije za 80 odsto kada su u pitanju prigradska naselja, a biće jednake za iste destinacije bez obzira da li se građani voze vozilima GSP-a, Laste ili privatnih prevoznika.