• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Novi tarifni sistem..a i nova stajališta GSP-a

Izvor mondo.rs

Gradski menadžer Goran Vesić najavio je da će do kraja godine biti promenjeno ili uređeno preko 600 stajališta javnog prevoza u Beogradu.

Novi model unapređenja gradskog prevoza koji podrazumeva novu mrežu linija i novi tarifni sistem je samo deo mera koji Grad Beograd preduzima kako bi GSP stao na noge jer je ovo preduzeće najveći gubitaš Beograda, rekao je gradski menadžer Goran Vesić i dodao da će, između ostalog, do kraja godine biti promenjeno ili uređeno preko 600 stajališta javnog prevoza.

Vesić je gostujući na Studiju B predstavio javnosti izgled novih tabli za obaveštavanje građana koje su moderne, veoma pregledne i lako razumljive i uklopljene su u Knjigu standarda grada Beograda, koja će brzo biti predstavljena javnosti a u okviru koje će biti određeni tipovi i izgled svakog primerka urbanog mobilijara u našem gradu, prenosi Beoinfo.

"Do kraja godine biće zamenjeno ili uređeno preko 600 stajališta javnog prevoza. Već su urađene nove informacione table i stubovi koji će menjati stare stubove. Stajališta će biti ofarbana u boju zone, pa će građani znati kada su u kojoj zoni. U naredne dve godine zamenićemo sve stajališta javnog prevoza u Beogradu", rekao je Vesić.

On je gostujući na RTV Studio B istakao da su do sada u gradskom prevozu postojale brojne nelogičnosti, počev od toga da su putnici za istu relaciju plaćali različite cene do toga da su vozila na pojedinim linijama bila prazna, a na drugim prepuna jer su linije pravljene pre mnogo godina i niko nije uzimao u obzir da se grad u međuvremenu širio.

"Suština novog tarifnog sistema je da će sada Beograd biti podeljen u četiri zone koje će pratiti boje zona iz "Parking servisa. "Granica prve zone je najuži centar grada, a obuhvata Kvantaš, Blok 45, Blagoja Parovića, Pere Velimirovića, Mirijevski bulevar, ugao Bulevara kralja Aleksandra i Ustaničke i kanal Sebeš. Druga zona obuhvata Opovo, Ugrinovce, Boljevce, Lipovičku šumu, Ripanj i Grocku. Treća zona su Barajevo, deo Grocke, Obrenovac i Sopot, a četvrta Lazarevac i Mladenovac. Svaka zona će biti posebno obeležena, a ljudi će to znati po boji stajališta i validatora", rekao je Vesić.

On je naglasio da je grad drastično smanjio cene karata u današnjoj trećoj i četvrtoj zoni, nekadašnjem ITS-u 2 i delimično cene karata u bivšem ITS-1.

Sve o novom tarifnom sistemu pročitajte OVDE.

Komentari 23

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

predlog

predlažem da gospoda mali i vesić za prevoz MORAJU da koriste ISKLJUČIVO gradski prevoz. i da kupuju i poništavaju karte kao i svi ostali putnici. neka nam pruže svetao primer solidarnosti sa nama ostalima koji kao da smo otpadnici ljudskog društva time što koristimo gradiski prevoz koji su nam oni obezbedili. uostalom, neka vide kako autobusi izgledaju iznutra

Dilo

Samo da se zna, iz prve zone šutnuta su sledeća naselja: Nova Galenika, Mirijevo 2, Kumodraž 1 i 2, Stepa Stepanović, sva naselja u Rakovici (Kanarevo brdo, Miljakovac, Vidikovac, Petlovo brdo) i Žarkovo sa okolinom (Bele vode, Cerak, itd.). Mape možete da nađete na internetu.

rade

Ove nove zone su potpuna nebuloza. Prva zona je toliko smešna da je ne vredi ni komentarisati. Koja je svrha tako male zone kad se bukvalno više isplati u okviru nje ići peške?!!? Zone je trebalo da uvedu za pojedinačne karte, a ne za mesecne!

special image