Gradski menadžer Goran Vesić najavio je da će do kraja godine biti promenjeno ili uređeno preko 600 stajališta javnog prevoza u Beogradu.
Novi model unapređenja gradskog prevoza koji podrazumeva novu mrežu linija i novi tarifni sistem je samo deo mera koji Grad Beograd preduzima kako bi GSP stao na noge jer je ovo preduzeće najveći gubitaš Beograda, rekao je gradski menadžer Goran Vesić i dodao da će, između ostalog, do kraja godine biti promenjeno ili uređeno preko 600 stajališta javnog prevoza.
Vesić je gostujući na Studiju B predstavio javnosti izgled novih tabli za obaveštavanje građana koje su moderne, veoma pregledne i lako razumljive i uklopljene su u Knjigu standarda grada Beograda, koja će brzo biti predstavljena javnosti a u okviru koje će biti određeni tipovi i izgled svakog primerka urbanog mobilijara u našem gradu, prenosi Beoinfo.
"Do kraja godine biće zamenjeno ili uređeno preko 600 stajališta javnog prevoza. Već su urađene nove informacione table i stubovi koji će menjati stare stubove. Stajališta će biti ofarbana u boju zone, pa će građani znati kada su u kojoj zoni. U naredne dve godine zamenićemo sve stajališta javnog prevoza u Beogradu", rekao je Vesić.
On je gostujući na RTV Studio B istakao da su do sada u gradskom prevozu postojale brojne nelogičnosti, počev od toga da su putnici za istu relaciju plaćali različite cene do toga da su vozila na pojedinim linijama bila prazna, a na drugim prepuna jer su linije pravljene pre mnogo godina i niko nije uzimao u obzir da se grad u međuvremenu širio.
"Suština novog tarifnog sistema je da će sada Beograd biti podeljen u četiri zone koje će pratiti boje zona iz "Parking servisa. "Granica prve zone je najuži centar grada, a obuhvata Kvantaš, Blok 45, Blagoja Parovića, Pere Velimirovića, Mirijevski bulevar, ugao Bulevara kralja Aleksandra i Ustaničke i kanal Sebeš. Druga zona obuhvata Opovo, Ugrinovce, Boljevce, Lipovičku šumu, Ripanj i Grocku. Treća zona su Barajevo, deo Grocke, Obrenovac i Sopot, a četvrta Lazarevac i Mladenovac. Svaka zona će biti posebno obeležena, a ljudi će to znati po boji stajališta i validatora", rekao je Vesić.
On je naglasio da je grad drastično smanjio cene karata u današnjoj trećoj i četvrtoj zoni, nekadašnjem ITS-u 2 i delimično cene karata u bivšem ITS-1.
Sve o novom tarifnom sistemu pročitajte OVDE.