Uz podsećanje na protokol o saradnji sa Skijalištima Srbije, Mali je naveo da je pre nekoliko dana potpisan ugovor sa kompanijom koja će u roku od 60 dana uraditi fizibiliti studiju (analizu održivosti), nakon čega će se znati da li se ulazi u investiciju izgradnje žičare.

"Na osnovu onoga što smo preliminarno videli, iskustava koja Skijališta Srbije imaju, potencijala za turizam, ali i mogućnosti da žičara bude vid javnog prevoza, mislim da ćemo 95 odsto ući u investiciju i da nema razloga da se ona ne isplati", naveo je Mali u izjavi novinarima.

Kako je podvukao, ako fizibiliti studija pokaže da je projekat isplativ, krenuće se sa građevinskim projektom i u budžetu za 2016. godinu biće izdvojena sredstva za njegovu realizaciju.

Tim tempom, dodao je, do kraja 2017. godine Beograd bi mogao da ima žičaru koja će povezivati Novi Beograd, Adu Ciganliju i Košutnjak.

Ističući da treba sačekati fizibiliti studiju kako bi se videlo koliko bi tačno koštala izgradnja i svi prateći troškovi, Mali je naveo da je prva faza, koja bi povezivala Delta siti i makišku stranu Ade, između osam i deset miliona evra.

Naveo je i da se gondola uklapa u koncept javnog prevoza i njegovu reformu koja se sprovodi, te da je ona brzo, efikasno i jeftino prevozno sredstvo.

Kako je istakao, izgradnja žičare je vezana i za turizam, koji je najprosperitetnija privredna grana u Beogradu u kojem je ove godine 14 odsto turista više nego prošle.

Na pitanje da li ima važnijih poslova koje treba završiti, Mali je rekao da zaista postoji veliki broj stvari koje u gradu nisu rešene, jer se "prethodna vlast nije bavila gradom".

Prema njegovim rečima, svaka novina je dobra, ali ona na koju se ne baca novac, kao što je "to bio slučaj u replici Terazijskog platoa, na koji je bačeno pola miliona evra ili Pazl parka na Banjici".

"Ovde govorimo o stvarima koje su prave investicije i mi grešku takve vrste do sada nismo napravili", rekao je gradonačelnik.