Titula najbolje reklame u 2007. godini na ovogodišnjoj Noći reklamoždera pripala je reklamnom spotu Telekoma - "Deset godina saradnje".

Za najbolju u toj kategoriji bile su nominovane i reklame za čoko smoki, koju prati slogan "Volim te ludo", za loto sa najupečatljivijom rečenicom "Milena, zadaviću te!", za vodu akva gala, u kojoj se pojavljuje najbolji srpski teniser Novak Djoković, Telenorova reklama "Rainbow" i reklama Jata "Sve najbolje leti Jatom".

Specijalnu nagradu Brend Serbia 2007 prve večeri Noći reklamoždera dobio je najbolji srpski teniser Novak Djoković, koga je publika u Sava centru pozdravila gromkim aplauzom.

Revija najboljih i najoriginalnijih domaćih i svetski reklamnih spotova će i u subotu, završne večeri manifestacije, trajati šest sati.

Druge večeri Noći reklamoždera biće proglašeni pobednici u kategorijama za naj "non profit" kampanju i za najbolji bilbord.

Za najbolju "non-profit" kampanju odluku će doneti žiri sastavljen od deset urednika najeminentnijih pisanih i elektronskih medija.

Kandidati su "Djaci vas mole usporite pored škole", "Pomozimo slepima", "Jedinstvena si" (kampanja za rano otkrivanje raka dojke), "Ulepšajte dan sebi i drugima - dajte krv" i "Škola bez nasilja".

(Tanjug)