Tanjug i Studio B otvaranje ponuda za kupovinu.html

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo

Jedna ponuda za Studio B, za Tanjug nijedna

Izvor Beta
Izvor Beta

U Agenciji za privatizaciju otvorene ponude za privatizaciju Studija B i novinska agencije Tanjug.

tanjug Izvor: MONDO, Petar Stojanović

Na javni poziv za privatizaciju Javnog radiodifuznog preduzeća Studio B stigla jedna ponuda, saopštila je Agencija za privatizaciju Srbije.

Kako se navodi, komisija za privatizaciju Studija B je na prvoj sednici konstatovala da je pristigla prijava za učešće dostavljena u skladu sa javnim pozivom i zakonskim propisima i jednoglasno je donela odluku da prijavu uslovno odobri, dok se ne izvrši provera u vezi sa uplatom depozita i podacima o ponuđaču.

Vreme i mesto održavanja druge sednice Komisije za otvaranje ponuda biće naknadno saopšteno.

Javni poziv za prikupljanje ponuda za privatizaciju regionalne televizije Studio B objavljen je krajem juna, a rokovi za dostavljanje ponuda su nekoliko puta produžavani. Vlasnik Studija B je Grad Beograd, a procenjena vrednost kapitala te medijske kuće je 528.626 evra.

Skupština Begrada usvojila je odluku da se Studio B ponudi na prodaju za 51 odsto procenjene vrednosti, ako ta gradska informativna kuća ne bude privatizovana do 1. novembra.

Postupak prikupljanja ponuda za privatizaciju Novinske agencije Tanjug iz Beograda proglašen je neuspešnim jer u predviđenom roku Agenciji za privatizaciju nije dostavljena nijedna prijava zainteresovanih.



Republika Srbija prodaje 100 odsto udela u vlasništvu u Tanjugu, čija je vrednost kapitala procenjena na 760.936 evra, što je i početna cena na nadmetanju.

Rok za privatizaciju medija u kojima Republika Srbija i lokalne samouprave imaju vlasništvo produžen je do 31. oktobra, a prvobitno je bio 1. jul.

Ukoliko mediji do tada ne budu prodati, njihove akcije će besplatno biti podeljene sadašnjim i bivšim zaposlenima.

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Petar

Vrednost nečega pa i naših medija je onolika koliko se za njih može dobiti na tržištu. Dakle, sve te cifre su nečiji pusti snovi. A ti koji dobiju besplatne deonice mogu posle da plaćaju dugove za takva preduzeća. Ništa drugo.

special-image

PRODAVNICA

MONDO REPORTAŽE

MONDO & EU

Inicijalizacija u toku...
loader