Vesić je gostujući na RTS-u, a govoreći o problemu klizišta u Umci, podsetio da je reč o verovatno najvećem klizištu u Evropi koje je problematično decenijama.

''Srbija je odlučna da zajedno sa Gradom Beogradom i našim evropskim partnerima konačno reši ovaj višedecenijski problem. Vlada Srbije je donela odluku preseljenju 52 porodice na kompleks od dva hektara u Ostružnici i to je u ovom trenutku najvažnije'', rekao je Vesić, a saopšteno iz Gradske uprave.

Da bi se konačno rešio problem, prema njegovim recima, potrebno je proširiti korito Save sa sremske strane, jer reka sada potkopava brdo.

''Sava je na tom delu najdublja i zato se i zove Duboka. Projekat je vredan oko 50 miliona evra i neophodno je da se finansiranje obezbedi kroz IPA evropske fondove'', rekao je Vesić.

On je podsetio da se na toj deonici radi autoput Obrenovac - Surčin o čemu država pregovara sa potencijalnim partnerima iz Kine i Azerbejdžana.

Gradski menadžer je istakao i da će se u okviru tog projekta raditi magistralni prilaz sa naselja Mislođin, Umka i Ostružnica u delu gde je nekada išla stara pruga, i koji će rešiti problem sa putem koji sada konstantno propada ocenjujući da je to trajno rešenje.

Vesić se, takođe, osvrnuo i na dugogodišnji problem u Čukaričkom rukavcu, ukazavši da je Most na Adi dodatno usporio dotok reke Topčiderke u Savu.

''Čukarički rukavac se puni muljem iz Topčiderske reke, a taj mulj se taloži u rukavcu. Naše preduzeće Beogradvode će u narednom periodu prokopati još jedan prolaz, ali to rešenje nije trajno'', rekao je Vesić.

Kako je naveo, radi se na tome da se ulivanje Topčiderske reke izmesti van rukavca direktno u Savu kao i da se ispod Ade ugradi posebna cev koja će povezati Savu sa rukavcem i koja će omogućiti da voda bude protočna i bez mulja.

Vesić je dodao da je trajno rešenje neophodno, jer grad ima planove da se na mestu Čukaričkog rukavca sagradi nova marina što će raditi dva gradska preduzeća - Parking servis i Ada Ciganlija.