Crvena će biti samo vozila koja "niko neće" jer, kako pišu "Večernje novosti", na mnogim vozilima će biti komercijalne reklame, pa će tu crvene biti samo na određenim delovima vozila.
"Svi oni vidljivi delovi vozila koje marketinške agencije ne zakupe, poput krova, biće crveni, kao i deo ispod prednjeg i zadnjeg stakla koji po propisima trebaju da ostanu 'čisti'", kaže Slavica Stevanović, menadžer za odnose sa javnošću GSP Beograd.
Vozila GSP-a su savršeno mesto za reklame jer svakodnevno prevezu više od 1,6 miliona putnika na 138 linija na teritoriji 12 gradskih opština.
Zbog toga se agencije, tvrde iz beogradskog dnevnika, i utrkuju da stave reklame svojih klijenata na njih. Najomiljenije linije, a time i najskuplje, su 15, 16, 17, 18, 23, 26, 31, 37 i 48, dok se ona ka prigradskim naseljima lošije kotiraju.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!