• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Direktor Infostana ponudio ostavku

Izvor MONDO/Tanjug

Posle odluke "Infostana" da na uplatnice doda osiguranje domaćinstva u iznosu od 200 dinara, direktor tog preduzeća ponudio je ostavku.

Direktor Infostana Veselin Marković ponudio je  ostavku gradonačelniku Beograda Siniši Malom i predsedniku Skupštine grada Nikoli Nikodijeviću, o čemu će na narednoj sednici raspravljati gradski parlament.

Nikodijević je Tanjugu rekao da je Marković ponudio ostavku iz moralne odgovornosti, jer se na uplatnicima za Infostan koje su dostavljene građanima nalazi i stavka od 200 dinara za osiguranje domaćinstava, koja je neobavezujuća za korisnike usluga tog preduzeća.

"Direktor je kao moralnu odgovornost zbog situacije koja je nastala, u usmenom razgovoru gradonačelniku i meni ponudio ostavku. Pismenim putem će nam se obratiti do kraja dana", rekao je Nikodijević.

Skupština grada će se kao osnivač preduzeća o toj ostavci izjašnjavati na prvoj sledećoj sednici.

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali ranije danas je izjavio da je odluka "Infostana" da na uplatnicama doda stavku osiguranja domaćinstva bila katastrofalna i da očekuje da direktor tog preduzeća do kraja dana podnese ostavku.

"Ja sam već rekao da će neko snositi odgovornost i očekujem da on podnese ostavku, jer je učinio nešto bez znanja Skupštine grada, Upravnog odbora preduzeća, a na štetu građana Beograda", rekao je Mali novinarima u Pionirskom gradu.

On je kazao da je ovo prvi put za vreme njegovog mandata da traži nečiju ostavku i da bi voleo da bude i poslednji.

"Smatram da svi moramo da radimo kao tim u interesu građana i ovako nešto ne sme da se dešava", rekao je gradonačelnik dodajući da će i ubuduće u sličnim situacijama postupiti na isti način.

ORGANIZACIJE POTROŠAČA: OBMANA GRAĐANA

Nacionalna organizacija potrošača Srbije (NOPS) i Centar potrošača Srbije (CEPS) danas su pozvali nadležne organe da hitno reaguju povodom pokušaja beogradskog Infostana da građanima putem računa nametne uslugu osiguranja bez njihove volje i saglasnosti.

"Ovakvu praksu Zakon o zaštiti potrošača tretira kao nepošteno, odnosno obmanjujuće poslovanje. Ovom namerom grubo je prekršeno više zakonskih odredbi kojima su građanima-potrošačima uskraćena bitna obaveštenja koja omogućavaju razumno odlučivanje u pogledu kupovine ove usluge", navodi se u saopštenju organizacija za zaštitu potrošača.

Dodaje se da građani ne znaju šta dobijaju ovakvom uslugom, niti znaju kada gube pravo na uslugu koju su platili, kao i da je osiguranje dobrovoljan, a ne obavezan čin, što znači da ne može biti obavezujući i iskazan na računu.

OMBUDSMANKA KONTROLIŠE INFOSTAN

Zaštitnica građana Beograda Katarina Žeželj  najavila je ranije danas kontrolu rada Infostana zbog neosnovanog fakturisanja osiguranja na septembarskim računima i najkasnije za 24 sata dati preporuke iz svoje nadležnosti.

Katarina Žeželj je rekla da će sastanak u "Infostanu" zapravo biti kontrola rada tog preduzeća i najavila da će posle toga predložiti mere.

"Na osnovu činjenica koje ću utvrditi, preduzeću mere iz svoje nadležnosti koje podrazumevaju davanje preporuke Infostanu kako da se situaciju reši, a da niko od građana ne pretrpi štetu, pa sve do mogućnosti da se preporuči i ostavka funkcionera", rekla je Katarina Žeželj.

 Kako je istakla, njena ovlašćenja se zaustavljaju na preporukama, jer zaštitnik građana nema mogućnost donošenja odluka, odnosno ne može nalagati i ne može sprovoditi nijednu meru neposredno.

"Zaštitnik građana je tu da preporuči nadležnom organu da sanira propust, otkloni štetu, izmeni ponašanje u konkretnom slučaju i pronađe modalitet da računi budu stornirani i da građanima budu poslati novi, ispravni računi", zaključila je Katarina Žeželj.

Na uplatnicima za Infostan koje su dostavljene građanima je i stavka od 200 dinara za osiguranje domaćinstava, koja je neobavezujuća za korisnike usluga tog preduzeća.

KOMISIJA PROVERAVA DA LI JE REČ O NELOJALNOJ KONKURENCIJI

Komisija za zaštitu konkurencije Srbije prikuplja informacije, podatke i dokaze u cilju utvrđivanja činjenica o eventualnom postojanju povreda pravila konkurencije u slučaju Javnog komunalnog preduzeća "Infostan".

Informacije se prikupljaju zbog utvrđivanja i ocene postojanja osnovane pretpostavke o kršenju pravila konkurencije.

U slučaju da akti i radnje JKP "Infostana" budu ocenjeni kao moguća povreda konkurencije, Komisija će pokrenuti postupak u okviru svojih nadležnosti.

Komentari 13

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

mara

i on i ovaj iz toplana sto nam uzima pare cepe godine a smrzavamo se na prelaznim periodima!! bukagija oko noge pa da vidis! dosta bre!!

bs kv

kakva ostavka. Corka bre! Naravno, posto mu se zapleni movina za naknadu stete i oduzmu pare od tala.

Cupko

Novosađani to vec godinu i više plaćaju i nikom nista i ako smo se bunili...

special image