Ugovor su potpisali direktor Agencije za privatizaciju Ljubomir Šubara i suvlasnik Maksim medija Ljubica Krdžić, koja je rekla da su "osnovni planovi novog vlasnika da Studio B ostane servis građana Beograda, ono što je bio i do sada".

"Želimo da to bude informativna kuća i mislimo da u tom smeru i ide. Neće biti drastičnih promena u smislu kultnih emisija koje su i obeležile Studio B, one će u svakom slučaju ostati", istakla je ona.

Krdžićeva je ocenila da je Studiju B potrebna modernizacija tehnike "koja je u veoma lošem stanju" i najavila da će prvi korak novog vlasnika biti da unapredi tehniku, kako bi program mogao da se dobro gleda.

Podsetila je da je kupoprodajnim ugovorom i predviđeno da novi vlasnik u roku od godinu dana u modernizaciju Studija B uloži dva puta po 175.000 evra.

Na pitanje da li će smanjivati broj zaposlenih, Krdžićeva je rekla da je Maksim medija ugovorom obavezan da dve godine iz tehnoloških organizacionih i ekonomskih razloga ne smanjuje broj zaposlenih.

"Da li ćemo iz nekih drugih razloga predviđenih zakonom smanjivati broj zaposlenih to ćemo da vidimo u odnosu sa samim zaposlenima, ko je za šta zainteresovan", rekla je Ljubica Krdžić, koja je sa suprugom Milošem vlasnik beogradske marketinške agencije Maksim medija.

Ona je još dodala da Maksim medija, prema kupoprodajnom ugovoru, treba da novac za Studio B uplati u roku od osam dana.

Direktor Agencije za privatizaciju Ljubomir Šubara je istakao da je proces privatizacije Studija B obavljen potpuno transparentno.

"To je još jedan korak u izlasku države iz medija", dodao je Šubara.

Kupoprodajni ugovori su do sada, pored Studija B, potpisani za devet medija.

Agencija je objavila 50 javnih poziva za prodaju medija koji su u vlasništvu Republike i lokalnih samouprava, a rok za završetak je 31. oktobar.