"U subotu nam ističu postojeće dozvole za korišćenje poligona za 80 od 100 auto škola u prestonici", kaže za “Večernje Novosti” Milan Todorović, predsednik Udruženja auto škola Beograda.

"Gradski sekretarijat za saobraćaj, koji bi trebalo da izda saglasnost do sada to nije učinio pa, ako nešto u međuvremenu ne smisle, stupićemo u štrajk i blokirati ulice ma kako to bila nepopularna mera. Praktično ostaje im samo jedan radni dan da pronađu neko rešenje", rekao je Todorović.

Ceo spor koji je nastao na relaciji auto škola i Gradskog sekretarijata za saobraćaj, sekretar Privredne komore auto-škola Srbije Petar Rašeta objašnjava: "Potrebno je da se potpiše novi ugovor o korišćenju poligona, ali se jednostavno za veliki broj njih ne zna titular svojine, jer katastar nije uređen. Ima tu mnogo državnih, propalih firmi koji su vlasnici zemljišta na kojem su poligoni i zato Sekretarijat ni ne može da potpiše te ugovore".

Todorović kaže da imaju apsolutnu podršku i ostalih auto škola iz Srbije i da će i svi oni “doterati sva vozila, automobile, autobuse, kamione koje imaju na ulice Beograda”.

"Imali smo sastanak u Gradskom sekretarijatu, objasnili šta su problemi i da to što oni, MUP i Agencija za bezbednost saobraćaja traže od nas po pitanju poligona mi ne možemo da ispunimo. Ni oni ne mogu da utvrde ko je vlasnik zemljišta na kojem je poligon, ko suvlasnik, ko ima pravo korišćenja, da li je nešto javna saobraćajnica ili ne", kaže Todorović.

On dodaje i da se struka slušala bar malo, ovo se ne bi ni dogodilo, jer je jedina zemlja u Evropi u kojoj je poligon neophodan za obuku, uz Srbiju - Crna Gora.

"Da vozač krene i stane može da nauči bilo gde. Nije mu potreban poligon. Ionako je po novom pravilniku predviđeno da samo dva časa kandidat provede na poligonu. Uspeli su da pre dve godine ugase 400 auto škola i da 1.000 ljudi među kojima je 400 inženjera saobraćaja ostane bez posla, pa, ako je cilj da svi stavimo katanac u bravu, neka nam to već jednom saopšte", kaže Todorović, prenose "Novosti".