Direct Media je osvojila tradicionalno godišnje priznanje "Nagrada za korporativno volontiranje" u kategoriji "Najuspešnije partnerstvo u lokalnoj zajednici" za volonterski program osnaživanja i socijalizacije žena i dece u Sigurnoj kući u Beogradu.

U troipomesečnom programu koji je realizovan u saradnji sa Savetovalištem protiv nasilja u porodici, učestvovalo je 40 zaposlenih žena iz Direct Media i osam eksternih partnera.

"Zaposleni u Dajrekt Mediji razumeju važnost podrške zajednici, a ovoga puta su to iskazali nastojanjem da pomognu žrtvama nasilja. Godinama uspešno sarađujemo sa velikim brojem klijenata i medija i ulažemo znanja i veštine u probono rad sa mnogim organizacijama i udruženjima. Uspešnost svih naših partnerstava posmatramo kroz odnose uzajamnog poverenja i zajedničkog stvaranja pozitivnih promena, zbog čega se zahvaljujemo svim našim saradnicima na ovom projektu", izjavila je menadžerka za korporativne komunikacije u Dajrekt Mediji Milica Marković.

U okviru programa volontiranja, zaposlene žene u Dajrekt Mediji su svake subote od juna do oktobra provodile vreme u Sigurnoj kući organizujući kreativno-podsticajne radionice osnaživanja i socijalizacije žena i dece žrtava nasilja. Po okončanju programa, Dajrekt Medija je pomogla rekonstrukciju tri Sigurne kuće u Beogradu, preuzela finansiranje besplatne pravne pomoći za žene žrtve nasilja u 2016. godini i zaposlila jednu štićenicu Sigurne kuće.

Nagrada za korporativno volontiranje je ove godine dodeljena u šest kategorija. O dobitnicima je odlučivao žiri sastavljen od predstavnika državnih institucija, kompanija, nevladinih i međunarodnih organizacija, a nagrade su uručene na ceremoniji u okviru CSR Foruma 2015, konferencije posvećenoj društveno odgovornom poslovanju.