• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Otvara se osam perona na Prokopu!

Izvor Tanjug

Do kraja januara biće otvoreno osam perona na železničkoj stanici Prokop, najavio je danas gradonačelnik Beograda Siniša Mali.


"Prvi put od sedamdesetih godina, taj projekat je pokrenut i to ćemo rešiti u narednih nekoliko godina. Do kraja januara imaćemo otvorenih osam perona, a nakon toga krećemo u izgradnju stanične zgrade, kao i pristupnih puteva kako bi Prokop mogao da funckioniše kao nova centralna železnička stanica Beograda", rekao je Mali u intervjuu Tanjugu.

Završetak izgradnje Prokopa, podrazumeva izmeštanje Glavne železničke stanice iz Savske ulice, što je povezano sa realizacijom projekta Beograd na vodi, koji gradonačelnik apostrofira kao najveći uspeh i Vlade Srbije i Grada u prethodnoj godini.

"Taj 27. septembar, kada smo postavili kamen temeljac za Beograd na vodi, za mene je bio kruna našeg rada za poslednjih 18 meseci", ističe Mali uz napomenu da je u 2015. najviše zadovoljan energijom i entuzijazmom koji, je gradska vlast uložila u izgradnju jednog novog Beograda.

Govoreći o Beogradu na vodi, Mali je izrazio očekivanje da će se početkom godine krenuti sa iskopavanjem za veliku kulu "Beograd", a do kraja februara i sa prvim radovima iznad zemlje za prve dve stambene kule.

"Čuo sam komentar jednog građevinskog inženjera da je, od kad je krenuo taj projekat, vrlo teško naći inženjera koji je dobar, a slobodan, jer je većina njih, pored ostalih projekata u gradu, angažovana upravo na Beogradu na vodi i to je sjajna vest", kaže Mali.

Ističe, međutim, nezadovoljstvo napretkom u kvalitetu javnog gradskog prevoza, navodeći da tu ima još mnogo da se radi.

"Kupljeni su novi autobusi, uveden novi tarifni sistem, ali još imamo manjak prihoda u tom delu i mislim da tu moramo mnogo više da radimo, kako bismo građanima dali bolji i kvalitetniji prevoz", smatra prvi čovek prestonice.

Prihvata kritike da nije najveći problem prevoza u različitim bojama vozila, ali ističe da ideja o jednoobraznim autobusima ne iziskuje dodatne troškove.

"To nije najvažnija stvar, ali to nas ništa ne košta, jer kupujemo autobuse u crvenoj boji, a deo reparacije postojećih je i farbanje, tako da nema dodatnih troškova. Nova boja daje i novu energiju i neka to bude početak nekog novog kvalitetnijeg javnog prevoza", rekao je Mali.

 Podsetio je da su upravo GSP Beograd i Sava centar od 31 gradskog preduzeća, ove godine poslovala sa gubicima, navodeći da je pronalaženje rešenja za njih jedan od izazova za gradsku vlast u 2016. godini.

Kada je reč o Sava centru, strategija grada je da na proleće počne proces raspisivanja atendera za javno-privatno partnerstvo, kako bi se pronašao partner koji će uložiti oko 20 miliona evra za obnovu tog kongresnog centra.

"GSP sam po sebi nije problem, on je posledica većeg problema, javnog prevoza grada, n akojem uveliko radimo, ali GSP će uvek biti subvencionisano od strane grada i to treba da bude razuman novac, kako bi grad imao novca i za druge stvari - vrtiće, socijalna davanja, škole...", ocenio je Mali.

Jedan od zadataka koji je sebi postavila Gradska uprava je i uređenje centra grada, koje je već počelo, kako bi se uži centar pretvorio u pešačku zonu.

Gradonačelnik ističe da cantar grada neće biti zatvoren niti potpuno pretvoren u pešačku zonu, dok se ne izgrade podzemne garaže i ne reši problem parkiranja.

"Uređujemo centar grada, onaj deo koji nije vezan za izgradnju podzemnih garaža, a tokom sledeće godine izabraćemo partnera koji će graditi pet ili šest garaža i gradićemo to naredne dve godine", objasnio je Mali.

Navodi da je u planu za 2016. uređenje Trga Republike, Obilićevog venca, Terazijskog prolaza, Kosančićevog venca, Karađorđeve ulice, Slavije, Bulevara oslobođenja, kao 40 oronulih fasada.

Beograđanima u 2016, poručuje da od gradske vlasti mogu da očekuju mnogo rada i energije koju će uložiti u obnovu grada.

Dodaje da je, kad je reč o stabilizaciji gradskih finansija, najgore prošlo i da se od 2016. otvara nova perspektiva investicija i uređenja grada, izgradnje vrtića, domova zdravlja uz nastavak realizacije Beograda na vodi.

"Mislim da smo na pravom putu. Beograd polako postaje metropola koja je rame uz rame sa svetskim metropolama i sa tog puta nećemo skrenuti, Zajedno sa građanima, slušajući njihove primedbe i sugestije da gradimo bolji Beograd", zaključio je Mali.

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

oooo

a da regulisete jedan prost problem,gsp,da ide na vreme na recimo tacno 5 ili 7 minuta,da ljudi mogu da planiraju,, da ima tajmer na svakoj stanici da se tacno zna kada dolazi, negde je nekad pisalo za koliko stanica dolazyi ali 5 stanica nekad bude i 15 minuta, to sve moze kada vec imate taj bus plus aparat i sistem. drugo da reguliste problem guzve kada padne sitna kisica i mali sneg, koji vas iznenadi svake godine, i zatekne nespremne, jer tada je kolaps veliki kolaps, i da regulisete cene taxijja u zemlji a ne da u Prokuplju za 200dinara mozes ceo grad da obidjes i oklna sela a u BG je to start, nocni taxi je skup kao da smo u Dubaiu, i ako cete sada reci Bgd ima vece plate, sta je onda sa Novim Sadom,i on ima veoma slicne plate ko Bg pa je start 100din, i manje su cene i u kaficima i u prodavnicama, cemu toliko dranje u Bgd????

Prolaznik

Srbija radi, Beograd se gradi.

sima

Problem placanja javnog prevoza je problem vec 25 godina otkad su pocele sankcije. Izgubljena je gradjanska navika da on nije besplatan i da karta mora da se ima u prevozu. Kontrolori obavljaju kontrolu neodgovorno, proganjaju sredovecne zene i stare ljude a mlade i ne smeju ni da pogledaju a kamo li da ih opomenu i zamole da napuste vozilo. To je veliki problem.

special image