Za neke ljude, pomisao da budu zatvoreni na brodu sa koga mogu videti beskrajnu vodenu površinu možda i nije privlačna. Osim, možda, ako taj broj nije Celebrity Millennium, luksuzan brod za krstarenje za koga, zbog onoga što ima na njemu, misle da je plutajući hotel, piše B92.

Ono što ga čini još zanimljivijim jeste njegov direktor – Srđan Ćetković.

“Čak 2.500 gostiju može da primi Milenijum”, kaže direktor “hotela” poreklom iz Srbije Srđan Ćetković, čija je karijera na krstarenju počela pre nekih 10 godina.

Srđan dodaje da to što je “Royal Caribbean” postao sinonim ove industrije jeste činjenica da se uvek radi na tome da se ulaže u modernizaciju i inovacije kako bi se poboljšali uslovi za putnike.

Prema njegovim rečima, na brodu se nudi hrana iz kuhinja celog sveta, izbor je veliki, od kafe Al bacio do Lavace ili nekih možda sveže pečenih poslastica... sve po želji, priča direktor.

Putnici mogu da uživaju na palubi pored bazena koji su napunjeni morskom vodom. Takođe, na brodu možete ići u šoping jer postoje butici i prodavnice sa brednovima kao što su Bulgari, Armani, Versaće, LV i mnogi drugi.

Ono čime se posada ponosi jeste ovlašćena prodavnica Epla – prva takva “na moru”. U njoj možete pazariti ajfon, ajpod i druge Eplove proizvode koje se mogu inače naći u prodaji. Najbolje od svega je što se ne plaća porez i carina.

Takođe, brod ima i WiFi tako da možete ostati povezani sa ostatkom sveta čak iako ste negde daleko na pučini, piše B92.