• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Gemius - najbolji metod za istraživanje publike

Izvor Promo

Gemius ponovo dobio nagradu IAB Europe za najbolje istraživanje publike u Evropi



IAB (Interactive Advertasing Bureau) Europe je na kongresu Interact, održanom četvrtak u Lisabonu, dodelio godišnju nagradu za najbolje istraživanje internet publike u Evropi kompaniji Gemius.

Gemius je nagrađen za metodologiju koja omogućava proizvodnju podataka o korisnicima interneta na dnevnom nivou (gemiusOvernight). I prehodne godine, Gemius je dobio ovu nagradu za tada razvijenu BPS metodologiju.

"Nagrada IAB Europe je dokaz činjenice da evropski internet sektor ceni naš trud, i istovremeno  kulminacija mnogih godina teškog rada", izjavio je predsednik Gemiusa Pjotr Ejdus, dodajući da je ova nagrada pokazuje i koliko internet industrija ceni izuzetno intenzivne napore koje je Gemius, vodeća evropska kompanija za online istraživanja, uložio u razvoj i implementaciju naprednih
projekata u proteklih nekoliko meseci.

Tokom ovogodišnjeg IAB Europe takmičenja, Gemius je imao dve nominacije u sferi internet istraživanja. Pored pobedničke gemiusOvernigt metodologije, u najužem izboru za prestižno priznanje se našao i Home & Work Multilocation Model, koji omogućava proizvodnju podataka o posetiocima sajta podeljenih po lokaciji (kuća/posao).

U 2015. godini, Gemius je takođe dobio IAB Europe nagradu za najbolje istraživanje internet publike u Evropi, za BPS (Behavioral Panel Synthesis) metodologiju, koja omogućava izdavačima da izmere  svoj ukupan doseg na svim uređajima. Više informacija o kompaniji i inovacijama je dostupno na  adresi www.gemius.com.

Godišnje nagrade za istraživanja IAB Europe su ustanovljene pre šest godina. Žiri dodeljuje nagrade u osam kategorija: Efektivnost brend advertajzinga, Stavovi i ponašanje kupaca, Uređaji koji kupci oriste, Digitalni oglasni formati, Oglasna rešenja, Inovacije u istraživanjima i obradi podataka,  Istraživanje publike i Najbolja upotreba istraživačkog budžeta.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image