• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stižu novi busevi, kako vam se sviđaju? (FOTO)

Izvor mondo.rs

U Beogradu će u junu početi da saobraća prvi električni autobusi na liniji javnog gradskog prevoza 1E, od Vukovog spomenika do "Delta sitija". Evo kako oni izgledaju



Iz gradske uprave danas su saopštili da su autobusi na putu ka Beogradu i uskoro će saobraćati ulicama glavnog grada.

Redi se o prvoj liniji autobusa na "čist električni pogon" - 1E.

Trasa kojom će saobraćati električni autobusi ide od Vukovog spomenika do TC "Delta siti" i trebalo bi da bude realizovana u junu.

 Električne niskopodne autobuse proizvodi kineska kompanija Hajger, a distributer je Bugarska kompanija Čeriot motors. Cena jednog autobusa je 460.000 evra, a rok trajanja je 12 godina.

Na osnovu istraživanja EU, izračunato da će do 2030. godine više od 40 odsto javnih vozila biti na električni pogon, a sva do 2050. godine.

Prednosti ovakvog vida prevoza su manja buku i emisija štetnih gasova, a autobusi će se, kako je ranije najavljeno, puniti na početnim stanicama. Proces punjenja električnom energijom traje između pet i osam minuta.

Autobus će pokretati superkondezator, umesto baterija, čije je trajanje višestruko duže.

Godišnji račun za struju iznosiće 7.000 evra po autobusu. Kapacitet vozila je minimum 80 putnika.

Tagovi

Komentari 45

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Marko Valjevo..

Pa taj Autobus nece u Valjevo...tako da me savrseno zabole kakav je...

Miki

Smatram da je ovo dobar pomak ka smanjenju stetnih materija iz vozila, pogotovo autobusa kakve mi imamo. Problem je medjutim, kako objasniti ovim necivilizovanim gradjanima da autobus prima 80 putnika umesto 120??? Kako objasniti da ne mogu svi uci u isti autobus... i kako objasniti da ne prljaju i ne unistavaju sve cega se dotaknu...? I tako ce investicija postati neisplativa jer kome, kome? Kazu 12 godina trajanja.. Ako bude 5 izdrzao sa ovim indinjancima bice puna kapa...

iz sljivika

Ne vidi se najbolje raspored sedista u autobusu pa ne mogu da komentarisem unutrasnjost, ali imam ooooogromnu zamerku na unutrasnjost novih malih autobusa(ne znam ko ih proizvodi, samo znam da su crveni i da imaju tri vezana sedista pri kraju busa a ispred njih jedno okrenuto bocno). Premalo mesta izmedju sedista, kao da su radjeni za kineze ili japance. Takodje nema dovoljan broj sipki za drzanje. Sve u svemu totalni promasaj dizajnera, a jos veci promasaj grada kao kupca. Inace, podrzavam svaki potez koji dovodi do smanjenja zagadjenja vazduha. Aj nek nam je Bog u pomoci.

special image