Linija je osnovana u cilju pomoći roditeljima u prevazilaženju svakodnevnih problema s kojima se suočavaju tokom perioda odrastanja dece.

Donacija koja će pomoći da Roditeljska telefonska linija, koja trenutno svakodnevno radi od 17 do 20 časova, proradi punim kapacitetom, prikupljena je na tradicionalnom turniru na Kalemegdanu na kome su se nadmetale 24 ekipe - predstavnici kompanija.


UNICEF je u Srbiji uspostavio roditeljsku liniju u saradnji s Ministarstvom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja i Centrom za zaštitu odojčadi, dece i omladine Beograd, kako bi roditeljima obezbedio besplatnu i stručnu pomoć savetnika.

Na turniru su, kako se dodaje u saopštenju, učestvovali predstavnici Telekoma Srbije, VIP mobajla, Nordeusa, kompanija Endava, Actavis Zdravlje, Atlantic Grup, Coca-Cola HBC, Color Preš Grup, Eurobank, Gorenje, L’Oreal, Manpower, NLB banka, Roda, Saga, Siemens, TeleGroup, UniCredit Bank, Wiener Staedtisće.