Od petka počinje da radi brod-trajket za prevoz putnika preko Save. Relacija Blok70a - Ada Ciganlija - Brankov most. Važe markice GSP-a.
"Skeledžijo, skeledžijo, prevezi me preko...", glasi refren jednog domaćeg pop hita. A izgleda da će Beograđani uskoro imati priliku da iskuse poruku pesme.
Naime, gradske vlasti su već duže vreme najavljivali projekat alternativnog prevoza građana preko reka, čime bi se smanjile gužve u drumskom saobraćaju, a ujedno proceniće se mogućnosti takvog prevoza s obzirom na to da nas očekuje renoviranje gazele i Pančevačkog mosta.
Prvi brodovi-trajekti će zaploviti u sredu na relaciji Blok 70a - Ada Ciganlija - Brankov most. Ono što će svakako biti pogodnost jeste da će putnici moći da se prevezu uz pretplatničku markicu GSP-a (znači sa onom za autobuse, trolejbuse, tramvaje). Pjedinačna cena karte u jednom pravcu koštaće 50 dinara.
Biće to promotivna vožnja, dok bi rečni saobraćaj na ovoj trasi trebalo da u potpunosti zaživi na Veliki petak u 6.30 časova.
Grad je angažovao preduzeće "Metro na vodi" za pevoz putnika preko Save. Ovo preduzeće je angažovalo dva broda ukupnog kapaciteta 70 mesta, od čega 56 za sedenje. Plovila, stara četiri i pet godina, polaziće na svakih 20 minuta.
Paralelno sa ovim, Sekretarijat za saobraćaj priprema i uvođenje trajektne linije Borča - Zemun, ali će ona zaživeti tek pošto ovaj deo Dunava bude očišćen. Do tada će, prema rečima direktora Direkcije za javni prevoz Željka Đukanovića, brodovi saobraćati samo preko Save, a stajališta sa obe strane reke su već obezbeđena.
"Trudili smo se da pristaništa postavimo tako da budu što bliže stanicama kopnenog javnog prevoza. Tako će u Bloku 70a putnici direktno iz autobusa, koji vozi na liniji 81, moći da uđu u trajekt i prevezu se do Brankovog mosta ispod koga su tramvajske stanice. Tako bi ovaj vid prevoza trebalo da funkcioniše šest meseci, a ako se ispostavi da postoji veliko interesovanje, moraćemo da uvedemo nove ili izmenimo postojeće linije GSP-a kako bi putnicima bio još lakši pristup trajektnim stajalištima", rekao je Đukanović za "Politiku"
(MONDO)
Naime, gradske vlasti su već duže vreme najavljivali projekat alternativnog prevoza građana preko reka, čime bi se smanjile gužve u drumskom saobraćaju, a ujedno proceniće se mogućnosti takvog prevoza s obzirom na to da nas očekuje renoviranje gazele i Pančevačkog mosta.
Prvi brodovi-trajekti će zaploviti u sredu na relaciji Blok 70a - Ada Ciganlija - Brankov most. Ono što će svakako biti pogodnost jeste da će putnici moći da se prevezu uz pretplatničku markicu GSP-a (znači sa onom za autobuse, trolejbuse, tramvaje). Pjedinačna cena karte u jednom pravcu koštaće 50 dinara.
Biće to promotivna vožnja, dok bi rečni saobraćaj na ovoj trasi trebalo da u potpunosti zaživi na Veliki petak u 6.30 časova.
Grad je angažovao preduzeće "Metro na vodi" za pevoz putnika preko Save. Ovo preduzeće je angažovalo dva broda ukupnog kapaciteta 70 mesta, od čega 56 za sedenje. Plovila, stara četiri i pet godina, polaziće na svakih 20 minuta.
Paralelno sa ovim, Sekretarijat za saobraćaj priprema i uvođenje trajektne linije Borča - Zemun, ali će ona zaživeti tek pošto ovaj deo Dunava bude očišćen. Do tada će, prema rečima direktora Direkcije za javni prevoz Željka Đukanovića, brodovi saobraćati samo preko Save, a stajališta sa obe strane reke su već obezbeđena.
"Trudili smo se da pristaništa postavimo tako da budu što bliže stanicama kopnenog javnog prevoza. Tako će u Bloku 70a putnici direktno iz autobusa, koji vozi na liniji 81, moći da uđu u trajekt i prevezu se do Brankovog mosta ispod koga su tramvajske stanice. Tako bi ovaj vid prevoza trebalo da funkcioniše šest meseci, a ako se ispostavi da postoji veliko interesovanje, moraćemo da uvedemo nove ili izmenimo postojeće linije GSP-a kako bi putnicima bio još lakši pristup trajektnim stajalištima", rekao je Đukanović za "Politiku"
(MONDO)