Na društvenim mrežama je objavljena i fotografija na kojoj se vidi poruka ostavljena jutros u retorovizoru automobila:
I pored molbe, radnici JKP "Parking servisa" su ostavili kaznu zakačenu za brisač automobila.
Za MONDO u Parking servisu kažu da se nikada nije dogodilo da "Parking servis" odbije reklamaciju korisniku koji je zbog hitnog pregleda prekoračio vreme parkiranja u zoni i obratio se "Parking servisu" sa medicinskom dokumentacijom.
"U konkretnom slučaju niko nam se nije obratio da reklamira nalog. Pozivamo korisnicu koja je objavila fotografiju naloga, da reklamira dnevnu kartu, kako bi bila poništena", kažu u ovom preduzeću i dodaju:
"Parking servis" u ovakvim slučajevima maksimalno izlazi u susret i na osnovu vremena pregleda ili terapije, poništava nalog za plaćanje dnevne karte.
Takođe "Parking servis" je kasnije izdalo saopštenje u kome se navodi da se do sada nikada nije dogodilo da to preduzeće odbije reklamaciju korisniku koji je zbog hitnog pregleda prekoračio vreme parkiranja u zoni i tim povodom se obratio preduzeću, uz priloženu medicinsku dokumentaciju.
U saopštenju se ističe da u ovakvim slučajevima maksimalno izlazi u susret građanima i na osnovu vremena pregleda ili terapije poništava nalog za plaćanje dnevne karte.