Adria media group dobila svetsko priznanje za kampanju ZASADI DRVO

U konkurenciji su bila 824 projekta.

ZoranaJevtic/Zorana Jevtic

Veliki projekat Adria Media Group “Zasadi drvo” dobio je “honourable mention” priznanje u takmičenju Global Media Awards, koje organizuje International News Media Association (INMA).

Adria Media Group jedina je medijska kuća iz Srbije koja je dobila priznanje i to u konkurenciji od 824 projekta iz 242 medijske kuće i 44 zemlje. Priznanje je dodeljeno u grupi globalni i nacionalni brendovi, u okviru kategorije “Best Public Relations or Community Service Campaign”.

Nagrađeni projekat “Zasadi drvo” pokrenut je 2019. godine sa ciljem podizanja svesti građana o održivom razvoju, a motivisao je građane da se uključe u veliku akciju u kojoj je, samo u jednom danu, zasađeno više od 50.000 stabala.

Adria media group 

Global Media Awards dodeljuje se od 1937. Ove godine, INMA u 15 kategorija nagrađuje inovacije u izgradnji brendova, vesti, izvrsnosti platforme, razvoju publike, prodaji reklama i negovanju korporativne kulture. Prijave su podeljene u dve grupe: globalni i nacionalni brendovi, i regionalni i lokalni brendovi.