Kako je objasnio pomoćnik ministra prosvete Milan Pašić jedno od rešenja je da nastava bude onlajn, kao i za vreme vanrednog stanja, drugo da se nastava održava u školama (što i deca i roditelji, ali i nastavnici žele), a treće je kombinovani model.
Taj kominovani model podrazumeva da je akcenat na deci od prvog do četvrtog razreda, kao i na onima koji kreću peti.
O tome je već govorio ministar provete.
"To praktično znači da bi đaci imali onlajn nastavu, ali i svaku drugu nedelju dolazili u školu, kako bi radili vežbe, dodatne konsultacije, odgovarali. Praktično provodili nastavnu nedelju na koju su inače navikli”, kazao je ministar prosvete.
Šarčević je objasnio da bi to, u praksi, značilo da su jedne nedelje u školi, recimo, prvi i treći razred srednje škole, a narednih sedam dana drugi i četvrti. Uz poštovanje svim preventivnih mera, naravno.
“Organizacija nastave, pa i kombinovanje nije problem za starije osnovce, srednjoškolce i fakultetlije. Posebna pažnja je usmerena na najmlađe đake, odnosno na one od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, koji ne mogu da budu sami kod kuće”, ističe ministar.
"Koliko dece ima oba roditelja koji rade, da li su i koje kompanije spremne da jednog roditelja puste da radi od kuće, koliko škola radi u jednoj smeni… sa svim ovim preciznim podacima imaćemo presek u Srbiji koliko dece ne mogu da budu sami kod kuće i da sagledamo kapacitete školskih ustanova u kojima je najviše te dece. Pa ukoliko bude trebalo, poradićemo na prostorijama kako bi se dobio relaksiran prostor za nastavu i učenje, a u skladu sa epidemiološkim zahtevima", kaže Šarčević.
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.