Mladima nudimo relevantna znanja i veštine za novo digitalno doba

Pre par dana održana je prva on line regionalna konferencija u okviru programa Coca-Cola podrška mladima koja je izazvala ogromno interesovanje i na koju se prijavilo više od 2000 učesnika.

Promo/CocaCola

Poznata influenserka Ena Luna, Lea Davogić, popularni di-džej, model i pijanistkinja, Nikola Radojčić, jedan od osnivača brenda Dechkotzar, Andrijana Vešović, poznatija kao Zombijana i Vladimir Vulić, konsultant u oblasti digitalne transformacije, mladima su predstavili svoj razvojni put i dali savete i praktična znanja kako da budu svoji, veruju u uspeh i ono što rade.

Na koji način mladi treba da steknu znanja neophodna za poslovanje u novoj realnosti, koliko su komunikacija i stalan rad na sebi, umrežavanje i interakcija važni i kako kao kompanija ulažu veliki napor da osnaže mlade, govori Teodora Pasulj, lider projekta Coca-Cola podrška mladima.

Za početak, kako je protekla konferencija?

Konferencija je bila sjajna! Imali smo veliki odziv mladih, sjajne predavače koji su na zanimljiv način učesnicima predstavili svoju uspešnu priču i inspirisali ih da započnu karijeru. Na jednom mestu pričali smo o važnosti ličnog razvoja, stalnog usavršavanja i sticanja novih znanja i veština, praćenju trendova. Vebinari su bili interaktivni, učesnici su za naše predavače imali zaista dobra pitanja. Ova konferencija samo je početak ovogodišnjih aktivnosti na platformi Coca-Cola podrška mladima koja ne prestaje da bude inspiracija i izvor znanja mladima koji grade svoje karijerne puteve.

Koje veštine i znanja su potrebni mladima za građenje uspešne karijere u novoj realnosti?

Živimo u vremenu koje se strahovito brzo menja. Menjaju se tehnologije, način komuniciranja, pojavljuju se nova zanimanja. Mislim da mladi, ali i svi mi, moramo biti svesni da konstantno treba da širimo svoj znanja, da učimo nove veštine za, recimo, rad na novim digitalnim platformama, ukoliko želimo da napredujemo u profesionalnom smislu. Moramo da pratimo trendove, da idemo u korak sa njima i prilagođavamo se novim uslovima rada. Upravo su poruke poput veruj u sebe i svoj potencijal, edukuj se, širi vidike i znanja, ali i mrežu kontakata, iskoristi mogućnosti koje platforme poput Coca-Cola podrška mladima pružaju, neke od ključnih sa održane konferencije.

Promo 

  Zašto ste za predavače odabrali baš poznate influensere i preduzetnike? Šta su oni poručili mladima?

Učesnicima smo hteli da predstavimo uspešne priče mladih ljudi iz različitih oblasti i zanimanja i na taj način ih ohrabrimo bilo da započnu svoj biznis, bilo da usavrše svoj CV ili znanja za predstavljanje budućem poslodavcu. Ena Luna jedna je od naših najpopularnijih osoba na Instagramu. I sama je nedavno upisala kurs i na taj način i ličnim primerom pokazala koliko je stalno učenje i sticanje novih iskustva važno. Kroz priču Nikole Radojčića i brenda Dechkotzar mlade smo podsetili na to koliko je važno biti istrajan, odgovoran i profesionalan u poslu. Lea Davogić, popularni di-džej, model i pijanistkinja, naglasila je značaj poznanstava, kontakata i umrežavanja ljudi u poslu. Zombijana je sa učesnicima podelila kako je nakon rada u firmama odlučila da postane freelancer i dala savete za one koji su na početku karijere, dok je Vanja Vulić poručio mladima da je najbolja stvar koju oni treba da nauče da treba da se menjaju i da budu spremni da naprave sopstveno zanimanje. Kroz razgovor sa predavačima istakli smo to da uspeh ne dolazi preko noći, koliko su važni znanje i iskustvo, ali i hrabrost da se načini taj prvi, možda i najteži korak ka uspešnoj karijeri.

Konferencija je održana u okviru patforme Coca-Cola podrška mladima. Šta omogućava ova platforma mladima?

Coca-Cola podrška mladima je nacionalni program naše kompanije koji već četvrtu godinu zaredom, mladima iz svih gradova i opština u Srbiji omogućava da unaprede svoje lične i profesionalne veštine, kako bi lakše došli do posla. Program se ove godine po prvi put sprovodi isključivo kroz online edukaciju u skladu sa preporučenim merama prevencije usled pandemije koronavirusa. Polaznici imaju priliku da sa se različitim ali i vrlo relevantnim stručnjacima, mentorima, unaprede svoje lične veštine i steknu praktična znanja koja će im pomoći u potrazi za poslom. Na platformi se nalaze i moduli za unapređenje znanja iz konkretne oblasti, ali i naši mentori iz kompanije sa kojima se mladi mogu povezati.

Promo 

Na koji sve način Coca-Cola podržava i osnažuje mlade?

Mi u Coca-Cola HBC verujemo da su mladi glavni pokretači razvoja društva i lokalne privrede. Zato ih širom Srbije osnažujemo kroz različite programe u nameri da unaprede svoje lične i profesionalne veštine, kako bi lakše došli do adekvatnog zaposlenja. Pored Coca-Cola podrška mladima platforme, tu je i naš Coke Summership program letnje prakse koji je uspešno završilo 210 polaznika, a čak trećina njih se i zaposlila u kompaniji. Jasno je da je mladima vrlo izazovno da nađu željeno zaposlenje, posebno sada kada je korona dodatno izvršila pritisak na tržište rada širom sveta. Baš zbog toga smo odlučni da snagom svog brenda, voljom zaposlenih naše kompanije ali i naših saradnika osnažimo mlade i inspirišemo ih da izgrade svoju bolju budućnost.