Saobraćaj se odvija levom saobraćajnom trakom, dok je desna zatvorena za saobraćaj prema postavljenoj saobraćajnoj signalizaciji.
Predstavnici Puteva Srbije i Instituta za materijale Srbije su odmah po nastanku klizišta izašli na teren kako bi sagledali problem i predložili mere sanacije.
Putevi Srbije su preduzeli sve neophodne mere za bezbedno odvijanje saobraćaja i dali nalog za preduzimanje hitnih i neodložnih pripremnih radova na nastalom klizištu.
Putevi Srbije apeluju na sve učesnike u saobraćaju da posebno budu oprezni u zoni klizišta i da poštuju privremenu saobraćajnu signalizaciju i brzinu prilagode uslovima na putu.
To javno preduzeća podseća da je izgradnja brze saobraćajnice Kragujevac - Batočina započeta još 2009, kada je bila u nadležnosti Nacionalnog investicionog plana, a da je preuzeta od strane Puteva Srbije 2014. godine, kada se pristupilo završetku izgradnje.
Cela deonica Kragujevac - Batočina je završena krajem oktobra 2020. godine.