PLATILE 1.600 EVRA ZA LUKSUZ, A ZAVRŠILE U "RUPI": Srpkinje htele letovanje iz snova u Tuskoj, pa prevarene za sve pare

Dve naše državljanke veoma su se razočarale kada su videle da nisu dobile smeštaj koji su papreno platile.

MONDO/Stefan Stojanović

Dragana je uplatila aranžman u Bodrumu u hotelu sa četiri zvezdice za sebe i svoju drugaricu još u martu, verujući da on izgleda upravo onako kako ga reklamiraju. Međutim, kada su stigle do hotela zatekao ih je užasan prizor. Hotel je bio daleko od luksuza i kompeltne usluge koju su debelo platile.

"Aranžman nas je koštao 1.600 evra za nas dve, sa popustom od nekih 40 odsto, jer je rana rezervacija. Izabrale smo hotel na osnovu fotografija koje se nalaze na zvaničnom sajtu jedne domaće agencije i nijednog trenutka nismo posumnjale da nešto može da bude kako ne treba, niti su nam rekli u agenciji da to baš nije tako. Kada smo stigle i videle gde su nas smestili, bile smo u šoku.

Lokalni vodiči su bili divni i odmah su nam rekli da ovaj hotel ne može da ima više od dve zvezdice. Sve je prljavo, zarđalo, hranu jedva da su nam neku dali, nismo mogle kafu da popijemo. Kreveti su pocepani, sve je puno smeća, zarđala kolica za hranu... Niko u hotelu ne govori engleski, jedva smo uspele da se sporazumemo sa njima", navodi Dragana.

 Kako kaže, požalile su se odmah agenciji u Beogradu, koja ih je posle jednog noćenja u ovom hotelu prebacila u drugi, ali su morale da doplate još 80 evra.

"Ništa mnogo bolji nije ni taj drugi hotel, osim što je bio malo manje prljav i uništen. Tu smo imamo šta da jedemo, ali ništa od ovoga nije ni blizu od onog što smo platile i šta nam je garantovano. Nigde nismo videle da hotel sa četiri zvezdice bude ovako prljav.

Kako ističe direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije Aleksandar Seničić, devojke mogu da se po povratku sa letovanja žale sa svim dokazima i traže delimičan povraćaj novca.

"Sve to na osnovu neispunjenih uslova iz programa putovanja, jer hotel ne pripada toj kategoriji. Agencija može da se poziva na to da je hotel kategorizovan onako kako su ga prodali. Ukoliko se budu žalile agenciji dobiće broj pod kojim je žalba zavedena i treba da sačekaju rok od 15 dana da dobiju odgovor. Mogu da se obrate i turističkoj inspekciji ili nama na arbitražu. Tačnije, mi pozivamo onda agenciju, a nezavisni pravnici donose presudu. Ona je obavezujuća za agenciju, a ukoliko nisu zadovoljni mogu da idu na sud. Kada je reč o povraćaju novca, tu postoje i određeni troškovi, tako da mogu da očekuju do 30 odsto maksimum", kaže Seničić.

(MONDO/Novosti)