VEZA IZA TEHNOLOGIJE I MODE NIKAD NIJE BILA TANJA: Otkrijte zašto OVAJ model telefona influenserke obožavaju

Novi model Xiaomi telefona na jednom mestu spojio je i tehnologiju i modu i predstavio nove brend ambasadorke.

Promo/Đorđe Bukvić

Kompanija Xiaomi upriličila je 22. novembra magičan događaj u Beogradu koji je okupio odabrane influensrke i predstavio, ne samo nove modele telefona Xiaomi 11 Lite 5G NE, već i nove mikrobrend ambasadorke.

Baš zato što svaka od njih ima svoj jedinstveni fazon, to je i povezica događaja koja glasi “Prati svoj stil”.

Promo/Đorđe Bukvić 

 Zapravo, kroz dizajn i karakteristike telefona dočarana je upravo veza između tehnologije i mode.

Xiaomi 11 Lite 5G NE telefon odlikuje dizajn koji otkriva eleganciju utkanu u svaki detalj. Ono što ga čini specifičnim je i halo prsten oko glavne kamere, kao i mat završnica koja umanjuje otiske prstiju, čineći ga potpuno urednim.

Promo/Đorđe Bukvić 

 Zbog kamere koja je samo 1,77 mm van telefona i simetričnog i supertankog bočnog i gornjeg okvira širine svega 1,88 mm, Xiaomi Lite 5G NE, stvara prijatan i nežan osećaj na dlanu.

Promo/Đorđe Bukvić 

 Sam događaj bio je sve samo ne običan i odvijao se zapravo u nekoliko faza. Najpre su influenserkama bile poslate misteriozne kutije sa zagonetkom koje nisu bile brendirane. A rešenje enigme upravo je bilo “Prati svoj stil” - gorepomenuti slogan za novi model Xiaomi telefona. Nakon toga influenserke su najavile pratiocima odlazak na sasvim posebno mesto, sa kog će im objasniti o čemu je reč.

Promo/Đorđe Bukvić 

 A potom - magija. Misteriozni event započet je najpre otpakivanjem uređaja, a sve to radile su sa povezom na očima što je atmosferu posebno “začinilo”. Cilj ovakvog unboxinga bio je da influenserke zaista osete čari telefona, a to je da je on lagan kao pero, težine 158 grama i debljine 6,81 mm.

Promo/Đorđe Bukvić 

 Nakon skidanja poveza mogle su da uzmu svoje telefone i krenu na makeover.

Promo/Đorđe Bukvić 

 Zvaničan hashtag događaja bio je #leplepsinajlepsi, kako im je i predstavljen telefon, a nakon prezentacije usledio je photoshooting, gde je glavni cilj bio potpuna transformacija devojaka.

Promo/Đorđe Bukvić 

 Stilista Stefan Orlić odabrao je 11 stajlinga za 11 stageova koji su predstavljali nešto vezano za telefone. Shodno tome, svaka devojka dobila je matching outfit sa svojim novim telefonom i svaka je bila stilizovana za jedan stage koji je bio u skladu sa dizajnom i karakteristikama telefona.

Za fotografije na događaju pobrinuo se modni fotograf Đorđe Bukvić, a frizuru i šminku radili su L'Oreal pro education Srbija (@lorealpro_education_srbija) i Marko Fox za L'Oreal Paris.

Finalne editorijalne fotografije koje je radio Đorđe Bukvić mogu se naći na Instagram stranici Xiaomi.Srbija.