SRPSKOJ PORODICI U GRČKOJ ODMOR POSTAO PAKAO! Rezervisali sa kumovima, a kad su stigli - doživeli nezapamćeni ŠOK I BES!

Iako su retki slučajevi prevare na sajtovima za rezervaciju smeštaja, oni nisu nemogući. Svoje traumatično iskustvo podelila je porodica Jokić iz Beograda koja godinama rezerviše smeštaj preko aplikacije i nikada nije bilo problema sve do sada kada su doživeli šok!

MONDO/Stefan Stojanović/Facebook/Screenshot/Grcka INfo

Porodica Jokić iz Beograda godinama rezerviše smeštaj preko sajtova za rezervaciju. Tradicionalno letuju u Grčkoj, nisu imali nikada problema sve do ovogodišnjeg letovanja kada su doživeli veliku prevaru jer su iznajmili kuću unapred nekoliko meseci za koju se ispostavilo da uopšte ne postoji!

Jokići godinama letuju u Grčkoj, tradicionalno sa kumovima i prijateljima. Zoran Jokić je ispričao za list "Alo" šta se tačno dogodilo.

"Uredno smo rezervisali smeštaj preko aplikacije za rezervaciju smeštaja, kao što smo to radili i prethodnih godina. Bili smo pet dana u jednom mestu, sve je bilo u redu, onako kako je i pisalo u ponudi. Veče pre nego što je trebalo da krenemo u drugo mesto, stigla nam je poruka od vlasnika kuće da mora da otkaže smeštaj jer je kuća poplavljena i ne može tako brzo da sanira kvar", rekao je Zoran Jokić za list "Alo".

Međutim, u smeštaju ih je dočekao novi problem, a tada su otkrili istinu i o prvobitnom.

"Obratili smo se nadležnima preko aplikacije, našli su nam zamenu za taj smeštaj, ali kad smo sutradan došli tamo, nismo mogli da ga prihvatimo, jer su uslovi za boravak bili užasni. Potražili smo kuću koju smo prethodno rezervisali u nadi da je kvar saniran i da ćemo se možda dogovoriti s vlasnikom, ali je šok tek usledio kad smo shvatili da ta kuća ne postoji i da smo prevareni", dodaje Zoran.

Kako je rekao, znaju kako sistem za rezervaciju smeštaja funkcionište, jer su se prethodno dobro raspitali.

"Istina je da smo se dobro raspitali kako funkcioniše sistem, pa smo se opet obratili nadležnima preko aplikacije i oni su nam tada omogućili pristojan smeštaj, a razliku u ceni su oni pokrili, tako da smo dobro prošli, ali svakako smo doživeli maltretiranje", navodi on.

Svoj novac pokušaće da povrate preko sajta za rezervacije.

"Koliko god da ste oprezni, ne postoji način da se sasvim zaštitite. Zato treba deliti iskustva, čitati recenzije, potražiti ta mesta na internetu...Odmoru se svi radujemo, štedimo za to tokom cele godine i zaista nam nije potrebno da nam presedne ta radost u životu", zaključuje Zoran.

(MONDO/Alo)