VAŽAN DOKUMENT! Objavljene psihološke smernice za medijsko izveštavanje nakon kriznih događaja

Radna grupa za komunikaciju Odeljenja za psihologiju objavila je dokument sa psihološkim smernicama za medijsko izveštavanje nakon kriznih događaja.

Profimedia

Radna grupa za komunikaciju Odeljenja za psihologiju Filozofskog fakulteta univerziteta u Beogradu objavila je psihološke smernice za medijsko izveštavanje nakon kriznih događaja. U dokumentu se navodi da cilj nije da on zameni ili dopuni Kodeks novinara Srbije već da ukaže na psihološke i društvene posledice neodgovornog medijskog izveštavanja, kao i da ukaže na to da mediji imaju ulogu u uspostavljanju atmosfere bezbednosti i oporavku neposredno pogođenih i zajednice nakon velikih kriza.

"U dokumentu neće biti reči samo o tome o čemu i kako ne govoriti, već i o čemu i kako govoriti da bismo oblikovali zdraviju klimu i društveni dijalog. Dokument je pre svega namenjen zaposlenima u medijima, ali može da bude koristan i zvaničnicima koji se obraćaju medijima kao i čitaocima i gledaocima koji dele i komentarišu vesti", navodi se u dokumentu. 

Radna grupa za komunikaciju Odeljenja za psihologiju objavila je šta treba i šta ne treba da se radi tokom izveštavanja. U galeriji ispod možete pročitati detaljne smernice: 

(MONDO)