ODRŽANA KONFERENCIJA DIGITAL DAY FOR BETTER WEB: Da li je digital mrtav? Stručnjaci dali odgovor na pitanje!

Danas je u hotelu Hilton održana konferencija "For Better Web", a među predavačima našli su se brojni lideri poslovnog i kreativnog sveta.

Promo

U okviru glavne teme DIGITAL DAY 2023 konferencije, FOR BETTER WEB, bavićemo se novim i poboljšanim internetom, gde korisnici imaju kontrolu nad svojim podacima, privatnost se poštuje a digitalna iskustva su dizajnirana da unaprede živote a ne da ih iskorišćavaju.

FOR BETTER WEB narativ je poziv na akciju za sve nas da učestvujemo u ovom pokretu za promenu. To je podsetnik da internet nije fiksni entitet, već ekosistem koji se stalno razvija i na koji imamo moć da utičemo i da ga oblikujemo. Podržavajući etičke tehnološke kompanije, prihvatajući decentralizovane tehnologije i zalažući se za politike koje štite naša digitalna prava možemo da izgradimo bolju mrežu za sebe i za buduće generacije.

Među predavačima nas očekuju brojni lideri poslovnog i kreativnog sveta.

Upoznajte Ravid Kuperberga, svetski poznatog kreativnog konsultanta čija je ekspertiza u kreativnosti pomogla agencijama širom sveta da osvoje čak 49 kanskih lavova, uključujući i prestižne 3 Grand Prix nagrade!

Pat Heery, stručnjak za digitalnu transformaciju, revolucionisao je Euronews lansiranjem inovativnih digitalnih strategija koje su preusmerile kompaniju sa analognog na digitalni pristup - i ostvario neverovatan uspeh!

Teads ne bi bio to što jeste bez Sergiu Gruite, svetski priznatog stručnjaka za programatik oglašavanje i strateška partnerstva. Njegova stručnost i znanje pomažu ovoj kompaniji da bude na vrhu industrije.

Kako podstaći kreativnost u marketing komunikacijama sa podacima ? I …obrnuto, kako podstaći podatke sa kreativnošću iz marketing komunikacija ?

Ravid je Mindscapes Creativity partner i trener struktuiranog kreativnog mišljenja u polju brand komunikacija, radio je sa brojnim kreativnim agencijama i brendovima po celom svetu. Ravid je nekadašnji advertajzing profesionalac sa 14 godina iskustva u strateškom planiranju i kreativnom razvoju.On je čest keynote govornik i moderator na internacionalnim marketing konferencijama i advertajzing festivalima, uključujući brojna pojavljivanja na prestižnom Cannes Lions festivalu.

Pat Heery, Digital Editor in Chief, Euronews- Using data to put the audience at the heart of editorial decision making

Pat Heery je glavni urednik vesti na Euronews-u u Lionu a angažovan je 2022. godine da postavi novi digital pristup. Pat je ranije radio kao UK urednik BBC news sajta i on je ekspert u digital storytelling-u i u vođenju timova koji isporučuju vesti na najzanjimljiviji način za digital publiku.

Sergiu Gruita,Regional Industry Director CEE, Teads - Responsible Advertising for a better web

Sergiu Gruitova karijera uključuje preko 15 godina iskustva u marketingu i medijima. Posle dugogodišnjeg profesionalnog angažmana u P&G (gde je počeo svoju karijeru u marketingu, a kasnije se specijalizovao u medijima i digitalu), Sergiu je imao priliku da upozna tržište takođe i iz ugla tech preduzetnika, vodeći odeljenje za reklame za Global Tech startup u US. Sergiu se pridružuje Teads-u kao CEE Industry Director, u cilju razvoja strateških partnerstava sa ključnim klijentima u regionu.

O IAB Serbia

Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje

Uživo
15:55

Bezbednost u digital svetu

METHOD agencija je kroz kanale za oglašavanje iz MONDO+ portfolija anketirala građane Srbije. Na pitanje "Da li smatrate da se vaši podaci zloupotrebljavaju na webu?", ovo su bili odgovori: 82,5 odsto odgovorilo je sa DA, dok je 17,5 odsto odgovorilo NE

15:33

Šta danas znači pojam DIGITAL?

"Radio sam u Loreal-u i imao sam prilike da budem u susretu sa digital menadžerima iz Loreal-a iz celog sveta. Nikada se nismo razlikovali po znanju od njih. Digital nam je omogućio da u isto vreme dobijemo sve informacije, ali ne i infrastrukturu. Male kompanije, naročito one koje su orijentisane ka inostranstvu, imaju puno znanja o digital marketingu. Imamo znanja i idemo ka boljem što se tiče infrastrukture", rekao je Đorđe Jovanović, direktor marketinga Xiaomi za Balkan.

Branislava Antović Aleksić, novinarka, content kreatorka i urednica lifestyle portala Brana's Divine World istakla je najveću promenu društvenih mreža.

"Bilo nam je mnogo lakše da sarađujemo sa lokalnim brendovima, jer smo imali slobodu. Trenutno se nalazim u fazi preispitivanja.  Društvene mreže su počele kao vid druženja, postale su vid marketinga, danas vid borbe. Jedna od najvećih promena je momenat kad smo shvatili da možemo da ih koristimo na društveno-angažovan način", rekla je Branislava Antović Aleksić.

15:18

Značaj digitala danas

"Digitalna transformacija Frikoma nije pravi izraz. Bavio sam se uvođenjem digital marketinga u marketing Frikoma. Kada sam krenuo, par godina pre toga, digital nije postojao kao reč, već se zvao online marketing. Imam deset anegdota, a jedna od njih jeste da su svi mislili da 'neko sedi, visi ceo dan na Fejsbuku i on kao radi, ko će da mu veruje?'. Mislili su ljudi da ne radim ništa. U Srbiji je bilo mnogo drugačije. Taj SEO treba da prepozna jako bitnu stvar, a to je da digital jako bitan", rekao je Đorđe Jovanović.

15:08

Digital se mnogo promenio

Jovan Bugarčić, direktor marketinga u AD Imlek istakao je koliko se digital promenio.

"Godine 1999. bio je prvi susret sa digitalnim oglašavanjem. Ti kao potrošač gledaš oglase i budeš plaćen za to. Ja sam se setio i napravio sam program koji sam surfuje, a meni se plaća. To je trajalo tri meseca. Moj 'background' je IT inače i moji prvi posao je bio slabo razvijen. Oglašavanje na digital-u 2007. su bili naši počeci. Uvek mi je bilo blisko, ali u Imleku smo dosta toga promenili. Pioniri smo u nekim stvarima", rekao je Jovan Bugarčić, direktor marketinga u AD Imlek.

15:03

Počeo panel digital-first Method agencije

Počeo je panel digital-first agencije METHOD koji se održava u okviru Digital day konferencije u hotelu Hilton u Beogradu. Kroz nekoliko minuta govoriće stručnjaci iz online sfere Nemanja Đaković, Meta Client Partner Httpool, Jovan Bugarčić, direktor marketinga u AD Imlek, Đorđe Jovanović, direktor marketinga Xiaomi za Balkan i Branislava Antović Aleksić, novinarka, content kreatorka i urednica lifestyle portala Brana's Divine World.

"Ono što je nas inspirisalo je pitanje kada ste poslednji put izgovorili televizor u boji ili mobilni telefon? Retko ili gotovo nikad, a to nas dovodi do pitanja da li smo došli do tačke u kojoj ništa nije nedigitalno. Danas, kao deo kreativnog tima, predstavljam vam našu agenciju kroz ovaj panel", započela je Ana Abramović, koja je deo kreativnog tima METHOD agencije.

10:11

IAB DIGITAL DAY 2023 FOR BETTER WEB!

Odgovor na pitanje da li je digital mrtav, kao i brojna druga pitanja o online sferi, saznajte na panelu u Hilton hotelu 18. maja od 15 časova, u okviru manifestacije Digital day.

Digital-first agencija Method se u okviru Digital day konferencije predstavlja kroz panel, kreiran u skladu sa svojim uslugama i servisima, u okviru kog će se čuti relevantni stručnjaci sa kojima će razgovor obaviti Anja Abramović, koja je deo kreativnog tima METHOD agencije.

  • Nemanja Đaković, Meta Client Partner Httpool
  • Jovan Bugarčić, direktor marketinga u AD Imlek
  • Đorđe Jovanović, direktor marketinga Xiaomi za Balkan
  • Branislava Antović Aleksić, novinarka, content kreatorka i urednica lifestyle portala Brana's Divine World