SVI SAD POKREĆU OVAJ BIZNIS U BEOGRADU, LOKALI SAMO NIČU: Otvoreno 400 radnji! Mala investicija, a povrat uloga brz

Od počtka godine primetan je veliki broj novih frizersko-kozmetičkih salona u Beogadu, pa je tako, prema podacima APR-a za šest meseci otvoreno 400 lokala.

MONDO/Stefan Stojanović

U prvih šest meseci ove godine u Srbiji je otvoreno čak 400 novih frizersko-kozmetičkih salona, dok je u celoj 2022. otvoreno oko 500 salona za lepotu. Zbog sve veće konkurencije, mnogi preduzetnici zatvorili su lokale.

Najtraženije usluge su veštački nokti, trepavice, botoksi i nadogradnja kose.

"Mislim da je sada mnogo bespotrebnih zahvata kako na licu tako i na telu, jako to utiče na mlade devojke. U nekom momentu mog poslovanja sam shvatila da ja neke stvari ne želim da radim i da mi je jako važno da se fokusiram na prirodnu negu", kaže Maja Sradnov, vlasnica kozmetičkog salona. U školama lepote traži se mesto više

Potražnja je i za srednjom Školom za negu lepote u kojoj se poslednjih godina traži mesto više.

"Upisali smo sve što smo planirali, tako da nismo imali nikakvih problema. Za razliku od prošle godine, donji prag učenika koji su primljeni u našu školu povećan je za pet bodova. Najveće interesovanje je za zanimanje frizer, to je uvek i bilo, upisujemo devet odeljenja. Međutim, veliko je interesovanje i za zanimanje pedikir, manikir", objašnjava Mesud Čustović, direktor Škole za negu lepote.

Koordinator praktične nastave u Školi za negu lepote Kristina Kuzmanović Glišić navodi da učenici iskazuju veliko interesovanje za pokretanje sopstvenog biznisa.

"Već negde na kraju prvog polugodišta, od decembra meseca, oni budu dovoljno obučeni da odu kod preuzetnika i da počnu da uče salonske forme", dodaje Kuzmanović Glišićeva.

Najpoželjniji biznis za preduzetnice mlađe od 35 godina

Statistika potvrđuje da je to i najpoželjniji biznis za preduzetnice mlađe od 35 godina.

"Upravo zbog tog momenta da je investicija jako mala da uđete u taj biznis, a povrat jako brz. Na društvenim mrežama mogu plasirati sve ono što rade, a na osnovu društvenih mreža mogu dopreti do novih korisnika njihovih usluga", ističe Marko Vučetić sa Infostuda.

Zato na zvanične podatke o broju novootvorenih salona treba dodati i nekoliko puta više onih koji usluge šišanja, sređivanja noktiju ili šminkanja pružaju na crno – po stanovima i iznajmljenim prostorima.

This browser does not support the video element.

MIHAJLO NASTAVIO PORODIČNI POSAO OD KOGA KAŽE DA SE DOBRO ŽIVI! Imam sezonce iz Bujanovca, teško je ali ova biljka je PROFITABILNA  Kurir TV

(Mondo/RTS)