Cilj ove transformacije je unapređenje poslovanja i ostvarenje vizije o liderskoj poziciji u regionu u oblastima digitalne transformacije i medija. Formiranje WMG kompanije predstavlja ključni korak u daljem napretku poslovanja.
Slogan novoformirane grupe glasi “leading transformation” (lideri u transformaciji) i ilustruje misiju kompanije da transformiše poslovanje i društvo u čitavom regionu podsticanjem promena, unapređenjem produktivnosti i omogućavanjem veće povezanosti i saradnje u cilju dostizanja evropskog nivoa i globalne konkurentnosti.
Kompanija WMG organizovana je u dve divizije: “Digital transformation & services” (digitalna transformacija i usluge) i “Media & digital products” (mediji i digitalni proizvodi).
WMG je lider u digitalnoj transformaciji na Zapadnom Balkanu, a pomaže najvećim brendovima i organizacijama iz javnog i privatnog sektora da unaprede svoje odnose s klijentima. Sa strateškom preciznošću i kreativnošću kreiraju moćna softverska rešenja koja poslovne procese i usluge pretvaraju u fluidno digitalno iskustvo. Njihov dizajn, koji se temelji na najnovijim UX standardima i aktuelnim trendovima, daje život robusnim i prilagodljivim sistemima, istovremeno omogućavajući inoviranje korisničkog iskustva, podsticanje prodaje i pojednostavljenje marketinških aktivnosti, sve uz lako upravljanje sadržajem i podacima.
U diviziji Digital transformation & services objedinjeni su: Wireless Media, kompanija za digitalnu transformaciju i unapređenje korisničkog iskustva, Origami Publishing, zaokružena platforma za digitalne medije, i Method, integrisana kreativna i performance agencija.
WMG je broj 1 digitalna medijska kompanija na Zapadnom Balkanu sa impresivnim brojem brendova (32 digitalna izdanja, osam štampanih izdanja i tri televizije). Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i timu profesionalaca, WMG stvara izuzetne medijske sadržaje za sve kanale, a partnerima nudi vrhunsku platformu za oglašavanje omogućavajući im da unaprede svoje poslovanje.
WMG divizija Media & digital products objedinjuje najsnažniji medijski brend u Srbiji: Kurir sa svim ekstenzijama (print, veb, tv i društvene mreže), Mondo+ medijski multibrend koncept koji obuhvata portale Mondo, Euractiv, Elle, National Geographic i druge lifestyle i human interest brendove, vodeću produkcijsku kuću Firefly, kablovske TV kanale Klasik i Dox i onlajn oglasnik Sasomange.
U kompaniji s ponosom ističu da su sa svojim portfolijom koji pokriva digitalne i medijske oblasti preko e-trgovine do produkcije, postigli tržišnu dominaciju na Zapadnom Balkanu transformišući način na koji se poslovni i društveni ekosistemi razvijaju i rastu.
Igor Žeželj, osnivač i predsednik uprave novoformirane kompanije WMG poručuje da postoji jasna vizija daljeg razvoja:
- Kompanija WMG je postala nezaobilazni partner svojim klijentima, kojima kroz najsavremenija rešenja omogućava adekvatno učešće i pozicioniranje u digitalnom ekosistemu, sa snažnim fokusom na maksimizaciji performansa i njihovih poslovnih rezultata.
Godinama unazad stvaramo okruženje u sektorima digitalnih tehnologija i medija koje anticipira potrebe naših korisnika i postavlja standarde za obe industrije u kojima poslujemo. Rezultati koje ostvarujemo dokaz su naše posvećenosti i razumevanja potreba naših klijenata i publike, a transformacija i nastavak poslovanja u okviru grupe logičan su nastavak jer je grupa odavno i prema rezultatima i prema veličini prevazišla postojeće okvire.
Naša vizija daljeg razvoja je jasna: kako bismo postali vodeća digitalno-medijska grupa u regionu, nastavićemo da podržavamo rast svakog našeg brenda i širenje portfolija u zemlji i regionu. Zato nam je važno da kreiramo ambijent u kom ćemo koristiti benefite sinergije i obezbediti nove mogućnosti za razvoj naših zaposlenih. Takođe, ostajemo posvećeni održivosti. Zadržavamo kontinuitet u preduzimanju konkretnih akcija koje pozitivno utiču na zajednicu i planetu. Ovo je deo naše odgovornosti prema budućim generacijama i usklađivanja sa globalnim trendovima održivosti - poruka je Igora Žeželja, osnivača i predsednika kompanije WMG.