Fokus nove sezone biće na sakupljanju semena. Pored brojnih edukativnih aktivnosti, planirano je da se u narednih sedam meseci posadi 200.000 novih sadnica i ozeleni osam gradskih lokacija širom Srbije.
- Time animiramo najstarije, ali i najmlađe stanovništvo, a pogotovo u onim lokalnim zajednicama koje su bile predmet ozelenjavanja. Prošle godine, ali i u prethodnim ciklusima se pokazalo da se najmlađe stanovništvo i te kako obraduje - rekla je Brankica Tabak, iz sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine.
Projekat Zasadi drvo započele su "Adria Media Group" i "DM drogerie markt".
Potom je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija DM, otkrila glavni motiv ove kampanje:
- Glavni motiv jeste da napravimo što bolje okruženje za našu zajednicu, da edukujemo građane, a pogotovo najmlađe, za bolje sutra.
Od presudne važnosti je saradnja sa institucionim partnerima, ali i uključivanje stručnjaka oko postizanja zajedničkog cilja.
U prethodne četiri sezone u okviru ovog projekta, zasađeno je više od 600.000 sadnica na 350 lokacija širom naše zemlje.
Kako bismo postigli cilj i u ovom ciklusu, pomoć građana volontera, koji su naši najznačajniji promoteri, je neophodna. Za sve informacija ali i prijavu posetite sajt zasadidrvo.rs