Digitalna platforma Telekoma Srbija „Za moj grad“

Telekom Srbija razvio je digitalnu platformu „Za moj grad“ kako bi opštinama u Srbiji omogućio da u saradnji sa građanima kreiraju bolje uslove za život u svojim zajednicama.

TAG media

Ova platforma, koju čine mobilna i veb aplikacija, predstavljena je u dve opštine koje koriste servis - Malom Iđošu i Apatinu, gde su demonstrirane sve praktične funkcije za bolje povezivanje građana i lokalnih samouprava, efikasnije rešavanje različitih problema i veću vidljivost i prohodnost inicijativa građana.

„Telekom Srbija, kao predvodnik digitalne transformacije u našoj zemlji, nastoji da bude pouzdan partner institucija i privrede u tom procesu. Kako je komunikacija, odnosno pružanje besprekornih i raznovrsnih komunikacijskih usluga u samom središtu našeg poslovanja, logično je da upravo naša kompanija ponudi sveobuhvatno rešenje za lakšu i neposredniju saradnju građana i opština, upravo u onom delu gde je ta saradnja istovremeno i nužna, i na obostranu dobrobit“, izjavio je generalni direktor Telekoma Srbija, Vladimir Lučić.

Izrazivši zadovoljstvo što se Apatin našao među prvim korisnicima platforme „Za moj grad“, predsednica opštine Dubravka Korać se posebno zahvalila Telekomu Srbija na podršci, kao i građanima koji svojim predlozima već pomažu u boljoj organizaciji života u toj zajednici.

„Imamo čast da smo među prvim opštinama koje koriste platformu ’Za moj grad’, a koja će nam omogućiti da poboljšamo i dodatno unapredimo naš Apatin. Najbolji rezultati se postižu kada zajednički radimo na njihovom ostvarivanju i ovaj digitalni servis nam upravo u tome pomaže. Zato bih ovom prilikom pozvala sve žitelje opštine da daju aktivan doprinos unapređenju funkcionisanja opštinskih službi i institucija“, izjavila je Dubravka Korać.

Predsednik opštine Mali Iđoš, Marko Lazić, izrazio je zahvalnost Telekomu Srbija na partnerstvu i prilici da ta opština postane jedna od prvih korisnica servisa.

„Opština Mali Iđoš se prostire na više mesta i ovaj servis će omogućiti da nas sugrađani blagovremeno obaveštavaju o svim eventualnim problemima ili prilikama za dalji razvoj naše zajednice. Kako nastojimo da budemo odgovoran servis za naše sugrađane, ovako dobijamo priliku da to i pokažemo, gotovo u realnom vremenu. Verujem da time stičemo njihovo dodatno poverenje i da ih ujedno podstičemo na aktivnije učešće u poboljšanju životnih uslova u našoj zajednici“, dodao je Marko Lazić.

Pored Malog Iđoša i Apatina, gde je platforma dostupna na mađarskom i srpskom jeziku, i druge zainteresovane lokalne samouprave mogu postati korisnici servisa koji nudi opštinama i gradovima mogućnost da, u saradnji sa građanima, rade na kreiranju bezbednijih uslova u školskom okruženju (modul Školarac), rešavanju komunalnih problema (modul Komunalac), unapređenju saobraćajne mreže (model Saobraćajac) i na boljem organizovanju aktivnosti u domenu turizma (modul Turista).

Mobilna aplikacija je veoma jednostavna za upotrebu i građani mogu da je preuzmu besplatno sa Google Play i App Store platformi. Nakon preuzimanja i pokretanja, korisnik bira jedan ili više modula u okviru kojih može poslati svoj predlog za unapređenje uslova života u njihovoj zajednici i rada organa lokalne samouprave.