Pakovanje Ariela ima više uloga. Naime, Ariel ambalaža nije samo namenjena skladištenju deterdženta i čuvanju tokom transporta i upotrebe, već pruža i neophodne informacije o samom proizvodu, kao što su sastojci, uputstva za upotrebu, bezbednost i preporuke za doziranje. Ipak, uprkos svojoj funkcionalnosti, ambalaža stvara otpad i utiče na životnu sredinu. Iz tog razloga, Ariel se obavezuje da pronađe različita održivija rešenja za ambalažu. To uključuje smanjenje plastične ambalaže, obezbeđivanje da je naša ambalaža reciklabilna i maksimalno korišćenje recikliranih materijala u izradi ambalaže.
Naša inovacija pakovanja Ariel PODS®
Predstavili smo našu novu i revolucionarnu ECOCLIC® kartonsku ambalažu koja zadovoljava sve navedene kriterijume. Nova kartonska ambalaža koja zamenjuje staru plastičnu kutiju nije samo bezbedna za decu, već je i dizajnirana da bude ergonomska, inkluzivna i intuitivna za sve, zahvaljujući svom novom intuitivnom ECOCLIC® sistemu zatvaranja. Nova kartonska ambalaža Ariel PODS® poseduje FSC sertifikat i potpuno je reciklabilna, tako da je možete reciklirati sa ostalim papirnim ambalažama u vašem domaćinstvu. Štaviše, ECOCLIC® kutija sačinjena je od najmanje 70% recikliranih vlakana, a nova ambalaža će štedeti do 6.500 tona plastike godišnje u Evropi. Nova ambalaža omogućava i smanjenje broja kamiona koji isporučuju Ariel iz naših fabrika do potrošača na teritoriji Evrope.
Arielova nova, unapređena formula pruža besprekorno čiste rezultate, čak i prilikom brzog pranja u hladnoj vodi
- Arielova nova TurboBoost enzimska tehnologija prodire kroz masne fleke brže nego ikada ranije, donoseći besprekorno čiste rezultate kao i uvek, čak i tokom brzog pranja u hladnoj vodi.
- Arielova tehnologija brzog rastvaranja filma obezbeđuje da se Ariel All-in-1 kapsule dokazano brzo rastvaraju čak i u hladnoj vodi.
- Arielove All-in-1 kapsule sa tehnologijom brzog rastvaranja filma sačinjene su od biorazgradivih komponenti koje omogućavaju da se kapsula brzo rastvori, čak i u hladnoj vodi.
Na ovaj način naši potrošači imaju mogućnost da tokom brzog pranja u kombinaciji sa novom TurboBoost enzimskom tehnologijom Ariela uštedi do 75% električne energije i smanje vreme koje provode u pranju veša za čak 12 sati mesečno! Arielovi enzimi visokog kvaliteta dovode do toga da se iz odeće tokom brzog pranja u hladnoj vodi izgubi 52% manje mikrovlakana i 74% manje boje, što čuva kvalitet vaše odeće.
Novi Ariel otvara put za održivije pranje veša, budući da brzo pranje u hladnoj vodi znači i manju upotrebu električne energije, kao i manje mikrovlakana i boje u vodi. Veća koncentracija moći ćišćenja u svakoj kapi obezbeđuje podjednako jak učinak i u manjim dozama, čime čuva vaš novac.
O kompaniji Procter & Gamble
P&G opslužuje potrošače širom sveta uz snažan portfolio sa pouzdanim, kvalitetnim, vodećim brendovima kao što su Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. P&G zajednica u svoju poslovnu operativnost uključuje približno 70 zemalja širom sveta. Posetite http://www.pg.com za najnovije vesti i informacije o P&G-u i njegovim brendovima. Za ostale vesti o P&G-u, posetite nas na https://www.pg.com/news.