Po svim parametrima, WMG je i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima, broju otvorenih stranica, broju poseta i jedinstvenih korisnika.
Drugim rečima, najčitaniji smo i najposećeniji sa najangažovanijom i najlojalnijom publikom, zbog čega je praktično nemoguće realizovati uspešnu nacionalnu kampanju bez naših medija.
Zahvaljujemo se svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, na čelu sa Kurirom, Mondom i Espresom, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.
Grafikon koji pokazuje snagu medijskih grupacija u Srbiji, Izvor: Gemius*
Počevši od marta ove godine, Gemius podaci su prikazani u novom interfejsu. Ovaj način prikaza podataka ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu brendova, ali i medijskih grupacija. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je WMG ispred svoje konkurencije. I u toku oktobra, WMG ne samo da je ponovo bio rekorder po broju otvorenih stranica, broju poseta i jedinstvenih korisnika, već je 84.93% korisnika interneta u Srbiji provodilo po 1 sat i 11 minuta mesečno na našim portalima.
WMG lider na digitalu u svim segmentima
WMG je na ubedljivom prvom mestu po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U oktobru su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 279 miliona stranica, što je za 66% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 114% više u odnosu na trećeplasiranog.
Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima WMG u septembru, dobije se neverovatan broj – 537 godina i 178 dana, što je čak 47 miliona sati. To znači da smo za 56% ispred drugoplasiranog izdavača, a 79% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.
WMG dominira i u broju poseta: samo u septembru građani Srbije su preko 98 miliona puta posetili naše sajtove, što je 43% više od drugoplasiranog i 61% više od trećeplasiranog na Gemius listi.
WMG je digitalna medijska kompanija broj 1 u Srbiji i po broju jedinstvenih korisnika.
Dominacija u kategorijama VESTI, SPORT, ŽENA/LIFESTYLE I BIZNIS
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, WMG je ubedljivi lider u najvažnijim segmentima: vesti, sport, žena/ lifestyle i biznis.
*WMG News (Kurir (Hronika, Društvo, Planeta, Beograd, Politika, Srbija, Region), Mondo Info, Espreso (Vesti, Svet), Ringier News (Blic - Vesti (Hronika, Društvo, Svet, Beograd, Politika, Srbija, Vojvodina, Republika Srpska), WMG Sport (Kurir Sport, Mondo Sport, Espreso Sport), Ringier Sport (Sportal), AMG Žena/Lifestyle (Stil, Lepa i Srećna, Wanted, Sensa, Stvar ukusa, Yumama, Glossy, Elle), Ringier Žena/Lifestyle (Blic žena, Ana.rs), WMG Estrada/Zabava (Kurir Stars, Mondo Zabava, Espreso Showbiz, Ringier Estrada/Zabava (Blic Zabava, Puls Online, )WMG Biznis (Kurir Biznis, Smartlife, Euractiv), Ringier Biznis (Blic Biznis)
HVALA NA POVERENJU!
Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima medijske divizije WMG učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, National Geographic Srbija, Elle Srbija, Euractiv i drugi. Deo WMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.
*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi https://e-public.gemius.com/rs