Kompanija Knjaz Miloš poznata je po najraznovrsnijim i najkvalitetnijem bezalkoholnim napicima koji su apsolutni favoriti potrošača na domaćem tržištu. Uz Knjaz Miloš, Aqua Vivu, Guaranu, Remix Knjaz i Tube, kao i Pepsi portfolio, sada nam serviraju i perfektnu šoljicu kafe, nastalu u Italiji, centru kulture kafe, i pripremljenu od strane vrsnih italijanskih majstora.
Više o novom poslovnom iskoraku saznajemo u razgovoru sa brend menadžerkama Marijom Tošić Milatović i Aleksandrom Rackov, koje su zaslužne za koncept, izgled i komunikaciju novog brenda kafe, uz koju će se buditi poslovni korisnici širom zemlje – Rivolta.
1. Upoznajte nas sa svetom i ponudom Rivolte?
Aleksandra: Rivolta je pravi iskorak u našem portfoliju i prvi brend kafe koji smo razvili u našoj kompaniji. Želja nam je bila da još u jednom pogledu zaokružimo ponudu, i uz naše brendove vode i napitaka, ponudimo i ono što uz njih neraskidivo ide – kafu. Kreirajući Rivoltu iskoristili smo sve prednosti rada u našoj kompaniji, odnosno činjenicu da bez ikakvih stega i ograničenja možemo da razvijamo proizvode baš kakve potrošači vole, i posvetili se kvalitetnom istraživanju njihovih preferencija i očekivanja. Kada spominjemo kvalitet, u svetu kafe, to znači samo jedno – italijansko poreklo, pristup i filozofija u svakom detalju. Na putu od ideje do realizacije pomoglo je to što smo postali deo sistema vodećeg proizvođača pića u centralnoj Evropi, grupe Mattoni 1873, koja inkorporira i italijansku tradiciju vlasnika, porodice Paskvale. Sve neodoljive kombinacije kafe, koje naš portfolio Rivolta kafe u zrnu, Nespresso i Dolce Gusto kapsulama sadrži, pažljivo su pripremljene od strane vrsnih italijanskih majstora, a ipak, u potpunosti prilagođene preferencijama našeg tržišta. Radujemo se što će se potrošači širom zemlje od sada buditi uz note Rivolte. U prvoj fazi, fokusiraćemo se na poslovne korisnike preko kanala prodaje naše Knjaz Miloš Nature, a o planovima u ugostiteljskim objektima i maloprodaji tek ćemo vas obaveštavati.
Marija: Što se sveta Rivolte tiče, njega oslikava samo ime našeg brenda, koje u italijanskom jeziku ima više značenja – buđenje, ustajanje, bunt ili revoluciju. U slučaju našeg brenda kafe, ime simbolizuje kvalitativni odmak od uobičajenog u ukusima kafe, kao i u prezentaciji i posluživanju kafe. Rečima brenda, san da se probudimo u srcu Italije i ispijemo jedinstvenu šoljicu kafe rešili smo da pretvorimo u javu, svakog dana, kroz malu revoluciju na ličnom planu, buntovnički duh, autentičnost i izvrsnost.
2. Kompanija Knjaz Miloš jedan je od najvećih proizvođača mineralne vode, bezalkoholnih i energetskih napitaka. Kako ste došli na ideju da već impresivnom portfoliju dodate i – kafu?
Aleksandra: Naš san o kafi traje dugo, a najveća inspiracija upravo dolazi iz savršenog spoja šoljice tople, aromatične kafe i čaše gaziranog, nezamenljivog Knjaza pored. Polazeći od privilegovane pozicije koju zauzimamo u domovima i srcima potrošača, naša misija je da pružimo opcije u svim kanalima prodaje, i svim prilikama konzumacije. Proteklih godina, kreirali smo desetine inovacija, uključujući potpuno nove brendove, sa ciljem da napravimo sveobuhvatan i relevantan portfolio u kojem potrošači mogu da pronađu najkvalitetnije opcije, šta god da požele kada je reč o bezalkoholnim napicima.
Marija: Iza svega, krije se želja da ostavimo pečat na tržištu, a naša vizija o kafi počela je da jača kada smo postali deo sistema vodećeg proizvođača pića u centralnoj Evropi, grupe Mattoni 1873, koja inkorporira i italijansku tradiciju vlasnika, porodice Paskvale. Prvi korak na ovom uzbudljivom putovanju krećemo preko internet prodavnice i kroz kanal prodaje Knjaz Miloš Nature. Pred nama je još mnogo učenja o novoj kategoriji, i ostajemo prevashodno beverage kompanija, ali sada spremni da uz naše brendove vode i napitaka ponudimo i svoj brend kafe. Srećni smo što je Rivolta portfolio ostvarenje naše vizije i lepote rada u našoj kompaniji, a koja je u tome što imamo potpunu slobodu u kreativnom procesu, od ideje do realizacije svakog detalja – ukusa, asortimana, dizajna. Tu slobodu koristimo da kreiramo porodicu proizvoda u koje verujemo, u potpunosti prilagođenu lokalnom tržištu, čiji je poslednji i najmlađi član - Rivolta.
3. Rivolta kafa proizvodi se u Italiji. Ispričajte nam malo o procesu proizvodnje?
Marija: Da, to je činjenica na koju smo posebno ponosni – kompletan asortiman Rivolta kafe nastaje u Italiji, centru kulture kafe iz kojeg crpimo inspiraciju i znanje. Naš portfolio kafe u kapsulama i u zrnu ljubiteljima slabijih i senzitivnijih tonova, donosi Classico i Cremoso, dok su ljubiteljima jačih i intezivnijih ukusa na raspolaganju Forte i Intenso. Sve ove neodoljive kombinacije kafe, pažljivo su pripremljene od strane naših partnera, vrsnih italijanskih majstora u ovom poslu.
Aleksandra: U osnovi svih naših blendova jeste perfektno odležalo zrno, koje stvara potpuni užitak i čini šoljicu Rivolta kafe unikatnim iskustvom, budeći sva naša čula, pozivajući da zastanemo i duboko u sebi proslavimo lepotu malih stvari. Naša zrna kafe su ručno brana, sušena na suncu i negovana sa pažnjom. Prženje i mlevenje kafe takođe su umetnost za sebe, a naša glavna pržionica kafe izdvaja se jedinstvenim profilima za pečenje i donosi najsloženije, najfinije ukuse. Predlažemo da probate sve i pronađete savršen za sebe.